بوتاکس زیر بغل ارزان | بوتاکس زیر بغل با تخفیف | مرکز تزریق بوتاکس قلهک شریعتی

ما در مرکز زیبایی قلهک شریعتی، اغلب از سوی افرادی که یا بوتاکس دریافت کرده اند و یا در آستانه این تزریق برای درمان هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد خود بوده اند، گزارشاتی را دریافت می کنیم. تاکنون نظرات درباره بوتاکس زیر بغل بسیار مثبت بوده است. اغلب این افراد از درمان هیپرهیدروز زیر بغل (درمان عرق زیر بغل) رضایت کامل داشتند. چرا که پیش از این درمان همیشه ناحیه زیر بغل لباس شان آغشته از عرق بود که به دلیل منظره زشتی که داشت مدام موجب شرمندگی شان می شد.

بسیاری نیز تصور می کردند، هزینه و خطرات احتمالی بوتاکس خیلی زیاد است و به همین خاطر تا کنون اقدامی به این درمان نکرده بودند. این بدان علت است که متأسفانه اطلاعات زیادی درباره موضوع بوتاکس برای هایپیریدروز وجود ندارد. ممکن است شما نیز یکی از هزاران فردی باشید که به دلیل عدم آگاهی درباره بوتاکس، تا کنون اقدامی برای هیپرهیدروز زیر بغل خود نکرده اید.

برای کمک به شما در آگاهی رسانی و تصمیم گیری آگاهانه تر، ما اطلاعات مهمی در مورد بوتاکس زیر بغل از جمله هزینه تزریق، مدت ماندگاری آن، روش های جایگزین و موارد دیگر را جمع آوری کرده ایم و در قالب این مطلب در اختیارتان قرار داده ایم. این اطلاعات حاصل سال ها سابقه و فعالیت متخصصان ما در زمینه تزریق بوتاکس بوده است. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را ببرید.

 

بوتاکس زیر بغل چیست؟

بوتاکس زیر بغل با تخفیف

سم بوتولینوم (معروف به بوتاکس) دارویی است که برای درمان برخی از مشکلات عضلانی، کاهش چین و چروک یا درمان هایپرهیدروزیس، به طور موقت عضلات را فلج می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بوتاکس در سال 2004 به عنوان یک درمان گسترده برای هیپرهیدروز زیر بغل (تعریق بیش از حد زیر بغل) از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید شده است. بوتاکس برای درمان تعریق شدید زیر بغل، با مسدود کردن ترشح ماده شیمیایی فعال کننده غدد عرق عمل می کند. در طی این روش، پزشکان (به طور معمول متخصص پوست) حدود 50 واحد بوتاکس را در هر زیر بغل تزریق می کنند. هر چه تعداد واحد تزریقی بیشتر باشد، اثر خشک کنندگی آن بیشتر به طول خواهد انجامید.

مطالعات نشان داده است که بوتاکس در 80 تا 90 درصد موارد با موفقیت عرق کف دست را درمان می کند. با این حال ، این درمان به اندازه درمان عرق زیر بغل دوام ندارد.

به طور کلی، این تزریق بوتاکس نسبتاً سریع و بدون درد است – البته به جز زمانی که دست در جیب تان می کنید.

 

فیلم تزریق بوتاکس زیر بغل

 

مراقبتهای بعد از بوتاکس 

درمان عرق زیر بغل
درمان هایپرهیدروزیس

شما می توانید فعالیت های عادی خود را بلافاصله پس از تزریق بوتاکس از سر بگیرید. بین دو تا هفت روز طول می کشد تا عرق کردن در ناحیه تحت درمان ، متوقف شود. ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا خشکی کامل زیر بغل حاصل شود.

اثرات بوتاکس موقتی است ، به این معنی که در آینده به تکرار تزریق نیاز خواهید داشت. ماندگاری بوتاکس ، می تواند در از چهار تا چهارده ماه متغیر باشد. نتایج ممکن است برای دست و پا به طولانی مدتی زیر بغل دوام نیاورد و ممکن است لازم باشد که درمان خود را حدوداً هر شش ماه تکرار کنید.

حدود دو هفته پس از درمان ، به محض رویت اثرات کامل بوتاکس ، باید برای مراجعه به پزشک خود برنامه ریزی کنید. در طی این ملاقات ، پزشک تان می تواند در هر نقطه ای که از قلم افتاده است ، تزریق بوتاکس انجام دهد.

 

هزینه بوتاکس برای عرق زیر بغل چقدر است؟

علت تعریق زیاد زیر بغل

هزینه تزریق بوتاکس بسته به شرایط شما و مکان زندگی تان بسیار متفاوت است. همچنین این هزینه به گستردگی زیر بفل تان نیز بستگی دارد. اگر به تزریق بوتاکس در چندین ناحیه از زیر بغل خود نیاز داشته باشد، هزینه ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد. در برخی از کلینیک ها و مراکز زیبایی، از جمله مرکز زیبایی شمال تهران بوتاکس برای درمان عرق زیر بغل با تخفیف ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه بوتاکس و برخورداری از نت برگ بوتاکس زیر بغل و تخفیف به این لینک مراجعه فرمایید.

 

ماندگاری بوتاکس برای زیر بغل چقدر است؟

بوتاکس زیر بغل ارزان

هر بدن بوتاکس را به طور متفاوتی تجزیه می کند بنابراین مدت زمان نتایج در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. به طور معمول، شما بعد از دریافت تزریق بوتاکس حدود 3 تا 6 ماه خشکی و عدم تعریق زیر بغل را تجربه خواهید کرد. با این حال ، ورزش و استرس می تواند واکنش متابولیک بدن به بوتاکس را تسریع بخشد، بنابراین ممکن است نتایج سریعتر از حد مورد انتظار از بین برود.

 

چه کسانی گزینه مناسبی برای درمان عرق زیر بغل با بوتاکس محسوب می شوند؟

درمان عرق زیر بغل

برای هیپرهیدروز زیر بغل با بوتاکس، باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و این باید آخرین خط درمان برای تعریق بیش از حد زیر بغل تان باشد. بدین معنا که ابتدا باید گزینه های غیر تهاجمی مانند لباس های ضد عرق و ضد عرق های تجویز شده را امتحان کنید و چنانچه هیچ یک از آنها موثر واقع نشد، نسبت به تزریق بوتاکس مبادرت بورزید.

تزریق بوتاکس فقط برای موارد شدید هیپرهیدروز زیر بغل که نمی توان با محلول های موضعی آن را درمان کرد، توصیه می شود. افرادی که شرایط پزشکی خاصی دارند و یا داروهای خاصی مصرف می کنند، نباید برای درمان هایپرهیدروزیس بوتاکس دریافت کنند.

به خاطر داشته باشید که کشف علت تعریق زیاد زیر بغل از درمان آن مقدم تر است.

 

خطرات و عوارض جانبی بوتاکس ریز بغل

در حالی که بوتاکس از سوی FDA تأیید شده است، اما همچنان احتمال بروز عوارض جانبی خفیف تا جدی در آن وجود دارد. اگرچه بوتاکس تنها در یک نقطه تزریق می شود، اما این اثرات می تواند به سایر نقاط بدن نیز گسترش یابد.

برخی از عوارض جانبی بوتاکس برای هیپرهیدروز زیر بغل شامل موارد زیر است:

  • مشکل حین بلعیدن، صحبت کردن یا تنفس. براساس وب سایت Botox ، این اثرات می تواند تا جایی شدید باشد که منجر از دست دادن جان فرد شود. در صورتی که به طور معمول در بلع، صحبت کردن یا نفس کشیدن مشکل دارید، تزریق بوتاکس به هیچ وجه توصیه نمی شود.
  • ضعف و یا خستگی عضلات. بوتاکس می تواند باعث ضعف و سستی در عضلات شود، بنابراین برای افرادی که مشکلات عضلانی یا عصبی دارند توصیه نمی شود.
  • مشکلات بینایی. مشکلات بینایی بالقوه شامل دو بینی، خشکی چشم، تاری دید، سرگیجه و افتادگی یا تورم پلک ها است.
  • واکنش های آلرژیک. این موارد شامل خارش، بثورات، جوش های قرمز خارش دار، خس خس سینه، علائم آسم، سرگیجه یا احساس ضعف می باشد.
  • تداخل با داروهای دیگر. استفاده از بوتاکس با داروهای خاص می تواند عوارض جانبی جدی به همراه داشته باشد. این شامل داروهای بدون نسخه، ویتامین ها و محصولات گیاهی بدون نسخه است. قبل از تزریق بوتاکس برای درمان هیپرهیدروز زیر بغل، حتماً با پزشک مشورت کرده و تمام داروها و مکمل های خود را به او گزارش دهید.
  • از دست دادن کنترل مثانه
  • سردرد و گردن درد

 

روش های جایگزین برای درمان هیپرهیدروز زیر بغل

خوشبختانه ، بوتاکس تنها راه حل برای درمان هایپرهیدروزیس زیر بغل نیست. ضد عرق های تجویزی و داروهای خوراکی نیز می توانند به کاهش عرق کردن بیش از حد در این ناحیه کمک کنند.

توصیه ما به شما این است که ابتدا با پزشک تان مشورت کرده و روش های مختلف درمان تعریق بیش از حد زیر بغل را جویا شوید و به کار گیرید. در نهایت چنانچه هیچ درمان غیر تهاجمی دیگری پاسخگوی این مشکل شما نبود، تزریق بوتاکس را انتخاب کنید.

 

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

بوتاکس یک درمان بسیار مؤثر برای تعریق بیش از حد است. برای بسیاری از افراد ، این درمان می تواند کیفیت زندگی شان را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. مزایای بوتاکس برای درمان تغریق بیش از حد زیر بغل بسیار زیاد است با این وجود ، تزریق آمپول ضد عرق زیر بغل می تواند پرهزینه باشند و همیشه تحت پوشش بیمه نمی باشد. با این حال ارزش خشک ماندن لباس در یک مهمانی مهم را دارد.

پس چنانچه به دنبال درمان عرق زیر بغل هستید به شما تزریق بوتاکس را پیشنهاد می کنیم. همچنین با افتخار اعلام می کنیم ما در مرکز زیبایی مان واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش) خدمات تزریق بوتاکس برای درمان عرق زیر بغل با تخفیف و هزینه ای استثنایی ارائه می دهیم.

مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی و سایر درمان های زیبایی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

thompsontee

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا