بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019 در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

تخفیف برای لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

برای افرادی که بنا به دلایل زیبایی شناسی تمایل دارند به طور دائم موهای زائد بدن خود را کاهش دهند ، لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش های رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون ، بند انداختن ، اصلاح و یا استفاده از کرم های موبر ، بسیار موثر و مفیدتر است و به معنای واقعی در وقت شان صرفه جویی می کند.

لیزر موهای زائد ، موثرترین روش برای از بین بردن موهای کل بدن است که نتایج ماندگاری را به ارمغان می آورد. به مرور زمان ، موهای بدن نرم تر و نرم تر می شوند و بدین ترتیب کمتر دیده می شوند و رشد آن ها با هر جلسه کند تر و کند تر می شود.

اما تصمیم گیری برای این که موهای زائد خود را نزد کدام مرکز، لیزر کنید، تصمیمی است که نباید عجولانه و سرسری گرفته شود. از سوی دیگر ، انتخاب نوع دستگاه نیز بسیار حائز اهمیت است. از اینرو ما در این مطلب به تشریح ویژگی های یک مرکز لیزر خوب در تهران و همچنین بهترین دستگاه لیزر در بازار پرداخته ایم تا با اطمینان خاطر بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و با یک تیر دو نشان بزنید و در یک مرکز لیزر خوب از بهترین دستگاه لیزر نیز بهره مند شوید.

 

ویژگی های بهترین مرکز لیزر تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد
بهترین مرکز لیزر موهای زائد

1- خوشنام بودن مرکز لیزر

نخستین گام، یافتن مرکزی است که از نظر سابقه کار لیزر موهای زائد، پر آوازه و خوشنام باشد. بهترین و تنها راه این است که از دوستان و آشنایانی که به آن مرکز لیزر موهای زائد مراجعه کرده اند، پرس و جو کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

ممکن است بسیاری از افراد چنین فردی را سراغ نداشته باشند و به همین علت دست به جستجو در اینترنت بزنند. برای مثال ممکن است با جستجوی بهترین مرکز لیزر تهران نی نی سایت به نتیجه برسند. نقشه گوگل در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. هنگامی که شما واژه “لیزر موهای زائد” را در گوگل تایپ کنید، فهرستی از تمامی مراکز معتبر که در زمینه لیزر موهای زائد فعالیت دارند را بر اساس موقعیت جغرافیایی تان به شما نشان خواهد داد.

بدین ترتیب می توانید فهرستی از مراکزی که به منطقه شما نزدیک تر است را انتخاب و یادداشت نمایید.

 

2- وجود نظرات مثبت فراوان در سایت مرکز لیزر

شما به راحتی می توانید به تایپ واژه “مرکز لیزر خوب در تهران” در گوگل به سایت هایی هدایت شوید که بعضا در قسمت نظرات، کاربران بسیاری تجربیات یا نظرات خود را در اختیار سایر کاربران قرار داده اند. همیشه به خاطر داشته باشید که نظرات افراد مختلف، بهترین معیار برای سنجش هر چیزی است.

در وب سایت ما نیز چنین امکانی وجود دارد و شما به راحتی می توانید نظرات کاربران، سوالات متداول، تجربیات افراد و مقالات متعددی را در زمینه لیزر موهای زائد مطالعه کنید.

 

3- پاسخگویی مناسب مرکز لیزر

یکی دیگر از معیار های سنجش یک مرکز لیزر خوب در تهران ، پاسخگو بودن به سوالات شماست. مرکز لیزر باید این قابلیت را داشته باشد که به تک تک سوالات و ابهامات شما در خصوص لیزر پاسخ مناسبی ارائه دهد.

سوالاتی که می توانید به صورت تلفنی بپرسید، عبارتند از:

  • نام و تخصص پزشکی که کار لیزر موهای زائد را انجام می دهد
  • این که چه نوع دستگاه های لیزری در مرکزشان وجود دارد و آیا دارای تاییدیه FDA است یا خیر
  • نام تجاری دستگاه های لیزر موهای زائد (به طور مثال دستگاه لیزر دایود)
  • این که چه مدت در زمینه لیزر موهای زائد فعالیت دارند و به چه تعداد مراجعه کننده خدمات لیزر ارائه داده اند
  • این که آیا تست و مشاوره رایگان انجام می دهند یا خیر

مراکز لیزر موهای زائد قادر نیستند اطلاعات دقیقی در خصوص هزینه لیزر و تعدات جلسات مورد نیاز به شما ارائه دهند. زیرا بدون ارزیابی شخصی شما، پاسخ دادن به آن ها غیر ممکن است. بنابراین، این امر مستلزم مراجعه حضوری است.

 

4- ارائه مشاوره حضوری

یک مرکز لیزر خوب باید پیش از شروع درمان های لیزر موهای زائد، از برای مشاوره اولیه دعوت به عمل آورد. این مشاوره نباید به صورت تلفنی باشد و نیاز به مراجعه حضوری دارد.

مشاوره اولیه به شما این امکان را می دهد که تمامی سوالاتی که در خصوص لیزر موهای زائد تان دارید بپرسید. شما باید این مشاوره را مستقیما با فردی انجام دهید که قرار است درمان لیزر شما را ارائه دهد.

 

5- لزوم انجام تست پچ

پچ تست، یک آزمون ساده و معمولی است که بر روی تکه کوچکی از پوست ناحیه درمان صورت می گیرد. تست پچ، این امکان را به پزشک می دهد که طیف وسیعی از تنظیمات لیزر را بر روی شما امتحان کند تا متوجه چگونگی واکنش پوست تان به درمان شود.

توصیه می کنیم تست پچ را در ناحیه ای انجام دهید که در معرض دید عموم نیست. پس از این تست، باید زمان بدهید تا چگونگی واکنش پوست شما مشخص گردد. معمولا یک هفته، زمان مناسبی است.

 

معرفی بهترین کلینیک لیزر در تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

اگر بخواهیم یک مرکز لیزر خوب که از تمام ویژگی های مثبتی که پیشتر قید شد ، برخوردار است را به شما معرفی کنیم که در کنار کادر درمانی متخصص و خدمات عالی ، هزینه های مقرون به صرفه و مناسبی نیز دارد ، با قطعیت می توانیم مرکز لیزر موهای زائد مان در شمال تهران (محدوده قلهک شریعتی) را نام ببریم.

لازم به ذکر است که این مرکز لیزر از بهترین و مدرن ترین دستگاه لیزر الکساندرایت 2019 برخوردار می باشد که بهترین لیزر برای موهای نازک و بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه محسوب می شود.

در ادامه در خصوص ویژگی های بهترین دستگاه لیزر شرح داده ایم.

 

بهترین دستگاه لیزر : دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار

لیزر اسکلپیون در تهران
دستگاه لیزر الکساندرایت 2019

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر بدون درد و با کیفیت بالا در زمینه لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد و عوارض بیشتری شوید.

دستگاه لیزر اسکلپیون 2019 جدیدترین ، موثرترین و بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

از مزایای لیزر اسکلپیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد.

دستگاه لیزر اسکلپیون با همکاری دو شرکت فن آوری لیزری بسیار معروف، زایس و مدیو استار ساخته شده. این دستگاه مخصوص رفع موهای زائد است و با فن آوری های الکس و دایود به بازار پزشکی-زیبایی معرفی شده است. به عبارتی، هیچ دستگاه لیزر دیگری را نمی توانید پیدا کنید که تا این حد تخصصی و ویژه ی رفع موهای زائد طراحی شده باشد.

به غیر از رفع موهای زائد، لیزر اسکلپیون برای درمان آکنه و جوش و همچنین درمان ضایعات عروقی بسیار خوب عمل می کند.

بر خلاف لیزر های الکس و دایود، لیزر اسکلپیون به جای اینکه تنها رنگدانه فولیکول مو را مورد هدف قرار دهد، عروق تغذیه کننده موی زائد را غیرفعال می کند. به همین دلیل، هیچ لیزر دیگری به غیر از اسکلپیون قادر نیست موها را این چنین ریشه کن کند.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران | مرکز لیزر اسکلپیون در تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

چنانچه به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران ، معرفی بهترین کلینیک لیزر در تهران ، مرکز لیزر پاسداران ، مرکز لیزر الکساندرایت ، مرکز لیزر دایود در تهران ، مرکز لیزر جنب مترو شریعتی ، مرکز لیزر در خیابان شریعتی ، لیزر موهای زائد در شریعتی ، لیزر خیابان شریعتی ، مرکز لیزر مردانه ، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2019 ، بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت و بهترین دستگاه لیزر در بازار هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

hairfreelife

altheamedspa

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا