تجربه من از بهترین مرکز لیزر پاسداران و قلهک در تهران: چه قدر تخفیف لیزر موهای زائد؟

تجربه من از بهترین مرکز لیزر پاسداران و قلهک در تهران: چه قدر تخفیف لیزر موهای زائد؟

بهترین مرکز لیزر پاسداران و قلهک

سلام و سلامت باشید.

شنیدن کی بُود مانند دیدن.

هر وقت تلویزیون پیام بازرگانی دارد ذهنم مشغول دکوراسیون و صحنه پردازی می شود نه متن تبلیغ. شاید دلیلش این است که از بسیاری از آگهی های بازرگانی دروغ زیاد شنیده ام. برای مثال، شامپویی به اسم شامپوی طبیعی تبلیغ می شود اما ترکیبات سازنده آن شیمیایی مصنوعی از نوع مضر ست و دقیقا سبب ریزش مو می شود نه تقویت آن! یا انواع روغن های مایع…

چقدر خوب است که از تجربیات عینی به واقعیت ها پی ببریم نه بر اساس قضاوت و تبلیغات. دنیای تبلیغات با واقعیت ها کمتر سروکار دارد و اغلب قیاس با چیزی ست که خیلی ربطی به آن ندارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای زائد یک علم در جهان وسیع پوست و مو ست که از شر تبلیغات دروغین در امان نمانده. حیطه لیزر آنقدر وسعت دارد که گاهی گیج می شویم و نمی دانیم چگونه تبلیغات واقعی را از دروغین تشخیص دهیم: اینهمه دستگاه لیزر، اینهمه مرکز، کلینیک و بیمارستان برای لیزر، زیبایی و جوانسازی، و اینهمه پزشک که هر کدام تجربیات متفاوتی دارند یا اصلا ندارند! و …

آیا دوست دارید یک راه آسان برای شناخت بهترین مراکز لیزر، از جمله لیزر موهای زائد، را به شما نشان دهیم؟ با ما همراه باشید.

شناخت بهترین مرکز لیزر با بهترین سایت های تخصصی پوست و مو

” چندین سال قبل برای لیزر پوست نسبتا تیره ام (برداشتن چند خال گوشتی) به یکی از مراکز عمومی مراجعه کردم. پزشکی که تخصص لیزر نداشت خال هایم را برداشت. اما جای خال ها در صورتم ماند و رنگدانه پوستم در محل لیزر از حالت یکنواختی خارج شد. بعدا متوجه شدم که طول موج لیزر برای تیپ پوستی من مناسب نبوده و باید دستگاه لیزر دیگری را انتخاب می کردم.”

برای انجام هر کاری در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست و مو، ابتدا باید یک تحقیق درست حسابی درباره ی مرکز و پزشک داشته باشید. مراکز لیزر مانند قارچ از زیر زمین می رویند؛ بعضی از این قارچ ها سمّی هستند و مجوز رسمی از وزارت بهداشت ندارند. دستگاه های لیزر هم مانند مارک ها و برندهای بوتاکس و ژل می توانند استاندارد یا غیر استاندارد باشند.

بهترین کار، کسب اطلاعات از سایت های معتبر و تخصصی پوست، مو، لیزر، جوانسازی و زیبایی ست. سایت های حرفه ای و علمی لیزر معمولا زیر نظر بهترین پزشکان متخصص پوست و مو اداره می شوند و مطالبشان به هیچ وجه کپی برداری نیست. این سایت ها مانند سایت های ب، س، نم…، و غیره نیستند که دیگی از انواع تبلیغات صرفا تجاری را در خود بجوشانند و مردم را گیج کنند!

یکی از بهترین سایت های لیزر پوست و مو، سایت تخصصی “تهران اسکین” می باشد. کافیست خودتان نام این سایت را در گوگل سرچ کنید تا تفاوت آن را با سایت های تبلیغات چی و نامعتبر دریابید!

سایت تهران اسکین مختص معرفی بهترین های لیزر، زیبایی و جوانسازی پوست و مو طراحی شده و نشانی و راههای تماس با بهترین مراکز لیزر در تهران و ایران را می توانید در این سایت بیابید.

تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد بیکینی و تناسلی در تهران

تجربه تلخ من از تخفیف لیزر موهای زائد در یک مرکز لیزر

خاطره ای به نقل از یکی از مراجعه کنندگان لیزر برایتان بگویم: “دو سال قبل برای لیزر موهای زائدم به دنبال مرکزی می گشتم که هزینه لیزرش ارزان و تخفیف های درست حسابی بدهد. راستش هزینه پایین و دریافت تخفیف اولین و مهمترین اولویتم بود. در سایت های ن و ت اتفاقی به یک مرکز لیزر با تخفیف 70 درصدی برای لیزر موهای زائد کل بدن برخورد کردم. من آن موقع اصلا  از اصطلاحاتی مثل طول موج لیزر یا دستگاه لیزر الکس و دایود سر در نمی آوردم. به مرکزی که تبلیغ شده بود مراجعه کردم. بدون هیچگونه مشاوره، به من گفتند پول را (با همان تخفیف) پرداخت کن و برو اتاق روبرو که لیزر موهای زائد شوی.”

” موهای زائد دست ها و پاهایم را بعد از شیو لیزر کردند (آنهم با دستگاه نامرغوبی) و گفتند که تمام شد. با کمال تعجب دیدم که تخفیف لیزر موهای زائد برای کل بدن نبوده و تازه باید جلسات بعدی را تا مدت ها بدون تخفیف ادامه می دادم تا موهای زائدم تا حدی کمتر شوند. با خودم فکر کردم این دیگر چه جور تخفیف است!  نه تنها پولم را هدر دادم؛ بلکه هیچ نتیجه ای هم نگرفتم! بعدها یک متن جالب از سایت تهران اسکین درباره ی دوز و کلک های تخفیف لیزر در مراکز نامعتبر و غیرتخصصی خواندم که متوجه شدم چه طوری سر مردم را کلاه می گذارند!”

تجربه من از بهترین مرکز لیزر پاسداران و قلهک

بهترین مرکز لیزر تهران پاسداران و قلهک

تبلیغات اینترنتی می توانند عالی و واقعی باشند و یا برعکس و دروغین باشند. اینکه چگونه بتوانید یک مرکز لیزر خوب را از طریق اینترنت پیدا کنید قلق دارد.

اولین کار مراجعه به سایت های معتبر و رسمی لیزر است. برای مثال، سایت تخصصی پوست و مو و لیزر و جوانسازی “تهران اسکین“.

“بهترین مرکز لیزر قلهک در تهران را به کمک سایت تهران اسکین پیدا کردم. اسم این مرکز معتبر برکه است و تخفیف های لیزر آن از زمین تا آسمان با سایت های تخ… و ن ت … تفاوت دارد. اول اینکه تخفیف هایش کاملا واقعی ست. با خانمی از قم در مرکز برکه آشنا شدم. از اینکه از قم برای لیزر موهای زائد آمده بود تعجب کردم. می گفت که بار سوم است می آید و با دستگاه فوق پیشرفته اسکلپیون مدیواستار لیزر کرده و هم از کیفیت بالای کار راضیست و هم از قیمت ها و تخفیف ها.”

“خودم هم باورم نمی شد که این مرکز هم بسیار معتبر باشد و هم پزشکش باسواد، دستگاه های لیزرش نو و جزو بهترین های روز دنیا، قیمت ها و تخفیف هایش بسیار مناسب، جوابدهی لیزر عالی و پرسنلش خوش اخلاق.”

” به تجربه خودم، ظرف سه جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی خیلی خوب جواب گرفتم. اسکلپیون کاملا بی درد و بی عارضه است و تعداد جلساتش خیلی کمتر از دستگاه های لیزر دیگر است.”

لینک مزایای دستگاه لیزر اسکلپیون برای رفع موهای زائد در مرکز برکه و مقایسه آن با لیزرهای دیگر:

( اینجا کلیک کنید.)

بهترین مرکز لیزر قلهک و پاسداران: رفع موهای زائد

اگر به دنبال یک مرکز لیزر معتبر با پزشک مجرب و کاربلد و بهترین دستگاه لیزر دنیا هستید، مرکز لیزر برکه را پیشنهاد می کنیم. تمامی روش های جوانسازی و لیزر موهای زائد بدن آقایان و خانم ها در مرکز برکه (با قیمت های منصفانه و تخفیف های ویژه) انجام می شود.

برای تماس با مرکز برکه، اینجا کلیک نمایید.

اینستاگرام مرکز لیزر شریعتی در تهران: laser.shariati

چرا مرکز لیزر برکه برای رفع موهای زائد را پیشنهاد می کنیم؟ برای خواندن دلایل منطقی ما، اینجا کلیک کنید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد بیکینی و تناسلی در تهران

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا