بهترین مرکز لیزر محدوده میدان تجریش کجاست؟

لیزر محدوده میدان تجریش

لیزر محدوده میدان تجریش
اگر در محدوده میدان تجریش سکونت دارید یا به هر علتی رفت و آمد های روزانه تان به این ناحیه زیاد است، و اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد می گردید، کافی است کمی خیابان شریعتی را رو به پایین آمده، و دقیقا رو به روی خیابان دولت وارد کوچه امامزاده بشوید.
مرکز لیزر برکه با کادری از بهترین تکنسین های متخصص و مجرب از معدود مراکزی است که به دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار (که بهترین دستگاه لیزر حال حاضر است) مجهز بوده و آماده ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات لیزر موهای زائد به شما عزیزان است.

لیزر محدوده میدان تجریش
لیزر محدوده میدان تجریش

اگر فکر می کنید که قرار گرفتن در این محدوده باعث شده تا بخواهید انتظار تعرفه های قیمیتی بالایی از این مرکز داشته باشید، سخت در اشتباهید. چراکه یکی از مهمترین و البته بهترین ویژگی های این مرکز این است که همچنان به تعهد خود نسبت به مراجعه کنندگان پایبند است و تلاش می کند مناسب ترین و به صرفه ترین تعرفه را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این تعرفه های به صرفه، دوره های تخفیفی این مرکز نیز می توانند یک اتفاق بسیار خوب برای کسانی باشند که از آنها استفاده می کنند.
باور ندارید؟ کافی است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید تا علاوه بر آشنایی بیشتر با برکه، لیست قیمت ها و تخفیف های دائمی آن را هم ببینید تا خودتان متوجه شوید.
به ویژگی های مثبت این مرکز اشاره کردیم چون ممکن است خیلی از مراکز لیزر محدوده تجریش این ویژگی ها را نداشته باشند. در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر در مورد لیزر در شمال شهر تهران و به صورت عمومی خود این فرآیند پرفایده بیشتر صحبت کنیم.

بهترین مراکز لیزر تهران

تهران شهر بزرگی است که میزبان جمعیت انبوهی شده. این پایتخت آشوب و زیبایی این روزها پر شده از مراکز زیبایی مختلف که با بهره مندی از تکنیک های جدیدی درمانی، هرکدام ادعا می کنند می توانند خدمات متنوعی به شما ارائه کنند. از جمله خدماتی که وجودش در هر مرکز زیبایی بدیهی شده، لیزر موهای زائد است. درمانی غیرتهاجمی و بی خطر که برای کاهش دائمی رشد موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. فواید لیزر به قدری زیاد است که این روزها به یکی از پرطرفدارترین درمان های زیبایی که تقریبا برای همه مناسب است تبدیل شده است.
اما بهترین مراکزی که می توانند بهترین خدمات لیزر را به شما ارائه کنند کدامند؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ در چه دسته بندی هایی جای می گیرند؟
برای شناخت بهترین مرکز لیزر اول از همه باید مسئله کیفیت لیزر را در نظر بگیرید. و بعد از آن مسئله قیمت.

لیزر محدوده میدان تجریش
لیزر محدوده میدان تجریش

لیزر موهای زائد خوب

کیفیت لیزر موهای زائد به عوامل متعددی بستگی دارد. اما اگر بخواهیم دو مورد اصلی دخیل در این موضوع را نام ببریم باید به مورد دستگاه لیزر و تکنسین لیزر اشاره کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه های لیزر موهای زائد با تولید اشعه نوری لیزر و هدف گیری ریشه های مو آنها را می سوزانند و فولیکول که عامل اصلی رشد مو است را از بین می برند. وقتی این فرآیند طی چند جلسه مرتبا تکرار شود رشد موهای زائد برای همیشه کاهش شدیدی پیدا می کند. و پوست هم به خاطر بسته شدن منافذ حالت صیقلی و صاف پیدا خواهد کرد.
کیفیت دستگاه لیزر در تولید قدرت این اشعه و دقت هدفگیری آن تاثیر بسیار زیادی دارد. دستگاه های ارزان چینی موجود در بازار هرگز نمی توانند این اثرگذاری را داشته باشند. در ضمن به خاطر دقت پایین در هدفگیری احتمال بروز خطرات و عوارض را هم بالا می برند.
از طرفی دستگاه های مرغوب لیزر قیمت های بسیار گرانی دارند که هر مرکزی از پس خرید آنها بر نمی آید. بهترین دستگاه های لیزر که قدرت مناسب و هدفگیری دقیقی دارند از برند های دایود و الکساندرایت هستند. اما در این بین دستگاهی به نام اسکلپیون مدیواستار توانسته با ترکیب ویژگی های مثبت هر دو برند فوق کیفیت جدیدی را به لیزر اعطا کند. اگر می خواهید متوجه کیفیت کار یک مرکز شوید در وهله اول باید به دستگاه آن توجه داشته باشید.

بهترین تکنسین لیزر موهای زائد

پارامتر دومی که در کیفیت نقش دارد تکنسین یا به طور کلی کادر درمانی مرکز زیبایی هستند. مراکز معتبر علاوه بر اینکه تکنسین های ماهر و دارای سرتیفیکت دارند، پیش از شروع درمان در مورد وضعیت عمومی سلامت فردی شما سوال می پرسند تا مطمئن شوند فرد مناسبی برای لیزر هستید.
پیشنهاد می کنیم قبل از انجام لیزر با تکنسین و پزشک حاضر در مجموعه صحبت کنید و برای اطمینان بیشتر حتما از مراجعین قبلی آن مرکز در مورد کیفیت خدمات سوال بپرسید.

بهترین تکنسین لیزر موهای زائد
بهترین تکنسین لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد

مسئله قیمت همیشه اهمیت زیادی دارد. همه ما دوست داریم درمانی باکیفیت را دریافت کنیم اما نمی خواهیم هزینه بسیار گزافی برای آن بپردازیم. از طرفی ارزانی بیش از حد هم می تواند بیشتر از همه روی کیفیت درمان اثرگذار باشد. در ادامه در مورد انواع مراکز لیزر از نظر قیمیتی صحبت خواهیم کرد.

مراکز لیزر ارزان در تهران

مراکزی که ارزان هستند اصولا قابل اعتماد نخواهند بود. اگر یادتان باشد گفتیم که قیمت دستگاه های لیزر خوب معمولا زیاد است. و مراکز ارزان لیزر از پس هزینه های آن بر نمی آیند. به همین خاطر به دستگاه های ارزان چینی روی می آورند که در ظاهر مشابه دستگاه های خوب است اما در عمل اصلا اینطور نیست.
البته ممکن است شاهد دستگاه های خوب هم در مراکز ارزانقیمت باشید! این به خاطر آن است که این مراکز دستگاه های لیزر را اجاره می کنند. اما دستگاه های اجاره ای مشکلات زیادی دارند. اول اینکه بسیار مستهلک هستند و زیاد دست به دست شده اند. همین مورد از کیفیت آنها کاسته است. و دوم اینکه به مدت محدودی این دستگاه ها را در اختیار دارند.
خیلی از افراد به ما گفته اند که در این مراکز بخشی از جلسات از دستگاه های خوب استفاده شده اما از چند جلسه به بعد ادعا شده است که ادامه روند باید با دستگاه های دیگری انجام شود. دستگاه های ارزانی که کیفیت خوبی ندارند یا بدتر، حتی لیزر نیستند!!

مراکز گران لیزر

هرچند مراکز ارزانقیمت ار نظر کیفیت قابل اعتماد نیستند، مراکز گران از نظر انصاف در هزینه ضعف دارند. مراکز گران لیزر معمولا ادعا دارند که چون کیفیت کارشان خیلی بالا است تعرفه های گرانی دارند. در حالی که این صرفا یک فریب تبلیغاتی و سوءاستفاده از ضعف مراکز ارزان است.
یادتان باشد که لیزر درمانی است که باید برای همه مردم در هر قشری در دسترس باشد. حتی با کیفیت ترین خدمات لیزر هم نباید به گونه ای باشند که تعرفه های سنگینی را به گردن شما محول کند.
برای دیدن لیست قیمیتی از یک مرکز بسیار با کیفیت در شمال تهران که اتفاقا تعرفه های مناسبی هم دارد بهتر است به این صفحه مراجعه نمایید.

لیزر محدوده میدان تجریش
لیزر محدوده میدان تجریش

گردآورنده : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا