بهترین روش لیفتینگ صورت (هایفوتراپی) را می شناسید؟!

بهترین روش لیفتینگ صورت

بهترین روش لیفتینگ صورت

آیا تا به حال شده که جلوی آینه وایسید و پوست خودتان را بکشید و آرزو کنید که کاش همان جا باقی می ماند؟ آیا شلی و افتادگی بالای بازوها آزارتان می دهد؟ افتادگی و لایه لایه شدن گردن چطور؟ خب البته که جراحی لیفت صورت و گردن می تواند نتایج خیلی خوبی برایتان به دست آورد اما باید بدانید که جراحی، تنها راه لیفت صورت نیست. روش هایی که در این مطلب می خواهیم به آن ها اشاره کنیم، قطعا دوره نقاهت و استراحت کمتری دارند و هزینه های آن ها نیز پایین تر است.

بهترین روش لیفتینگ صورت
بهترین روش لیفتینگ صورت

نکته ی مهم تر: این تکنیک ها را می توانید برای هر نقطه از بدن که نیاز به لیفت دارد استفاده کنید.

در صدر تمام این تکنیک ها، هایفوتراپی است. در ادامه با این روش و روش های دیگر مانند RF ، لیزر و …نیز آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 


لیفت صورت غیر جراحی

پروسیجرهای لیفت صورت غیر جراحی، به عنوان روش های غیرتهاجمی هم شناخته می شوند چرا که هیچ گونه برش یا زخمی روی پوست ایجاد نمی کنند. البته نباید یادمان برود که با انجام این درمان ها ممکن است اندکی دچار قرمزی و تورم شوید اما این عوارض معمولاً با هرگونه درمان زیبایی، حتی با یک اصلاح ساده هم ممکن است رخ دهند و بعد از مدتی از بین می روند.

اما تکنیک های لیفتینگ صورت غیرجراحی مانند هایفوتراپی چه ویژگی ها و چه مزیت هایی دارند؟ در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • نتایج: به تدریج می توانید نتیجه را روی پوستتان ببینید. به همین خاطر ظاهری طبیعی دارند
  • دوره نقاهت: یا خیلی کم است یا اصلا نیازی به استراحت و نقاهت ندارد
  • تایپ پوستی: برای انواع افراد با رنگ پوست های مختلف مناسب است.
  • محدوده استفاده : می تواند تمام نقاط بدن را لیفت دهد اما بیشتر برای صورت و گردن استفاده می شود.
  • عوارض جانبی: معمولاً ممکن است اندکی دچار قرمزی و تورم شوید. اما اگر یک درماتولوژیست ماهر و متخصص این درمان را برایتان انجام دهد، عوارضی نخواهید داشت
  • مدت زمان درمان: معمولاً هایفوتراپی حدود 1 ساعت یا کمتر طول می کشد
  • درد: ممکن است در طول پروسیجر، اندکی احساس ناراحتی داشته باشید اما به هیچ وجه شدید نخواهد بود.
  • آرایش: معمولاً می توانید بلافاصله بعد از اتمام هایفوتراپی، آرایش کنید( البته توصیه نمی کنیم)
  • هزینه هایفوتراپی: بستگی به محل درمان دارد. فقط یادتان باشد که بیمه، خدمات زیبایی را پوشش نمی دهد.

اما در صورتی که تصمیم تان را قطعی کرده اید و حتما می خواهید که تکنیک های لیفت صورت غیر جراحی را انجام دهید، احتمالاً راهکارهای زیر پیش رویتان خواهد بود:

هایفوتراپی(اولتراساند) : درماتولوژیست از انرژی اولتراساند برای نفوذ به لایه های عمیق پوست و گرم کردن آن استفاده می کند.

نکته مهم درباره ی هایفوتراپی: گرما باعث می شود که بدن کلاژن بیشتری تولید کند. بیشتر افراد بعد از 2 الی 6 ماه می توانند نتیجه یک جلسه هایفوتراپی را روی پوست صورت خود ببیند. اگر جلسات بیشتری داشته باشید، درمان لیفت صورت شما بهتر هم خواهد شد.

لیفت صورت غیر جراحی
لیفت صورت غیر جراحی

رادیوفرکانسی(آر اف) : در طول این درمان، پزشک نوعی دستگاه را روی پوست شما می گذارد که حرارت را به لایه های زیرین پوست می فرستد.

نکته ی مهم درباره آر اف: بیشتر افراد برای دیدن نتیجه ی درمان تنها به یک جلسه احتیاج دارند. برای این که بدن شما کلاژن بیشتری تولید کند، به زمان احتیاج دارد. به همین خاطر است که نتایج درمان بعد از 6 ماه مشخص خواهند شد. اگر تعداد جلسات بیشتری داشته باشید نتیجه ی بهتری خواهید گرفت

نتایج حاصل از این درمان از 2 الی 3 سال ماندگاری خواهند داشت.

لیزر درمانی: برخی لیزرها می توانند گرما را به لایه های عمیق پوست ارسال کنند بدون این که زخمی روی لایه ی بالایی پوست ایجاد نمایند. این لیزرها برای سفت کردن پوست تمام نقاط بدن موثر هستند و به خصوص برای سفت کردن پوست شکم و بازوها مفید می باشند.

نکته ی مهم درباره ی لیزردرمانی: برای این که نتیجه بگیرید باید 3 الی 5 جلسه ی درمانی داشته باشید. نتیجه ی درمان هم 2 الی 6 ماه بعد از آخرین جلسه مشخص خواهد شد.


هزینه لیفتینگ صورت

بسته به این که کدام یک از روش های لیفتینگ صورت را انتخاب می کنید، ممکن است هزینه های درمان شما متغیر باشد. به عنوان مثال درمانی مانند هایفوتراپی که یکی از بهترین تکنیک های لیفتینگ پوست صورت است، قیمت خیلی به صرفه و خوبی دارد.

همان طور که گفتیم هایفوتراپی را می توان برای لیفت صورت و گردن به کار برد. خود صورت نیز به دسته بندی های جزئی تری تقسیم می شود. لیفت گونه ها، لیفت پوست زیر چشم، لیفت چانه و …از جمله ی آن هاست.

اما معمولاً قیمت هر جلسه هایفوتراپی صورت از 500 الی 1 میلیون تومان هزینه دارد. علاوه بر این، نوع دستگاه هایفوتراپی هم در تعیین قیمت موثر است. برخی دستگاه های هایفوتراپی قیمت بالاتری دارند و در نتیجه اثرگذاری بیشتری روی لیفت پوست صورت خواهند داشت. اما در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که بهترین قیمت هایفوتراپی را عرضه کند ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، با در اختیار داشتن بهترین دستگاه هایفوتراپی افتخار دارد که کلیه خدمات لیفتینگ پوست را ارائه کند. دقت داشته باشید که روند درمان توسط بهترین متخصصین پوست تهران انجام می شود بنابراین جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین کاندیدا برای انجام لیفتینگ صورت غیرجراحی چه کسانی هستند؟

بیشتر افراد می توانند از پروسیجرهای لیفت صورت غیرجراحی مانند هایفوتراپی بهره مند شوند. اما در صورتی که شرایط زیر را داشته باشید احتمالا بهترین نتیجه را خواهید گرفت:

  • وزن سالمی داشته باشید و همین وزن را نگه دارید
  • تغذیه ی سالمی داشته باشید
  • سیگار را ترک کنید
  • نوشیدن الکل را محدود کنید
  • از پوست خود در برابر نور آفتاب محافظت کنید
  • میزان پوست اضافه ی صورت و بدنتان کم باشد.

اما هایفوتراپی برای افراد زیر به هیچ وجه مناسب نیست:

  • زنان باردار
  • افرادی که دچار عفونت های پوستی هستند
  • کسانی که داروهای خاص مصرف می کنند.

در نهایت امیدواریم با بهترین روش لیفتینگ صورت آشنا شده باشید و توانسته باشیم به شما در انتخاب یکی از این روش ها کمک کرده باشیم.

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا