بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران-دکتر خوب برای هایفو صورت و شکم نی نی سایت

بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران

بهترین دکتر هایفوتراپی در تهرا ن نی نی سایت

بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران

سلام و به خانه ی تخفیف های طلایی هایفوتراپی خوش آمدین.

آیا می دانید با یکی دو بار هایفو صورت در سال می توانید جوانی چهره خود را به ده سال قبل بازگردانید! هایفو از جمله بهترین روش های جوانسازی پوست برای فرم دهی و لیفت صورت و گردن، رفع غبغب، و لاغری شکم و پهلوهاست. هایفو آنقدر خوب عمل کرده که به عنوان یک یک منجی معجزه گر برای درمان پوست های پژمرده از آن یاد می شود.

امروز می خواهیم درباره ی بهترین دکتر هایفوتراپی و کلاً این روش فوق العاده برای لیفت پوست صورت صحبت کنیم. حتما برای شما هم پیش آمده که به خاطر افتادگی صورت احساس خستگی و پژمردگی کنید و به دنبال یک پزشک خود و معتبر باشید. اما همیشه بهترین چیزها به سادگی و راحتی به دست نمی آیند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

متاسفانه در حال حاضر به قدری پزشکان هایفوتراپی زیاد شده اند که آدم نمی داند به کدام اعتماد کند. کار به جایی رسیده که حتی برخی افراد که پزشک هم نیستند، دستگاه هایفوتراپی را خریداری می کنند و در خانه یا سالن آرایشگاه اقدام به انجام این درمان می کنند.

بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران
بهترین دکتر هایفوتراپی در مرکز شریعتی تهران

اما ما در این مطلب می خواهیم راهنمای جامعی برای انتخاب بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران ارائه کنیم. می خواهیم خیال شما را از بابت درمان راحت کنیم و به شما بگوییم که یک مرکز خوب هایفوتراپی یا یک پزشک متخصص پوست، باید چه ویژگی هایی داشته باشد. با ما همرا باشید.

 چگونه بهترین مرکز هایفوتراپی را بشناسیم؟

از قدیم گفته اند که تجربه ما در دانایی ست! هر چقدر که تجربه ی شما در مسئله ای بیشتر باشد، احتمال موفقیت شما بیشتر است. حالا اگر این تجربه را با دانش آکادمیک تلفیق کنید، احتمالاً بهترین نتیجه ی ممکن به دست خواهد آمد.

در مورد انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی هم همین مسئله صدق می کند. در صورتی که شما پزشکی را انتخابی کنید که هم دانش آکادمیک خیلی خوبی داشته باشد و هم سال ها تجربه ی طبابت داشته باشد، می توانید از بابت کسب نتیجه ی خوب خیالتان را راحت کنید.

خیلی ها در توجیه خود می گویند که : من به فلانی مراجعه کردم، ایشون سال ها تجربه ی هایفوتراپی داره اما خب پزشک نیست.

باید به این دسته افراد بگوییم که به هیچ وجه نباید فقط به تجربه فرد اتکا کنند. یک متخصص پوست و دکتر هایفوتراپی ، قبل از هر چیزی باید شرایط پوست را بررسی کند، ساختارهای چهره را بشناسد و با توجه به وضعیت هر فردی، بهترین تکنیک درمانی را پیشنهاد کند. باید بگوییم که شناخت دستگاه هایفوتراپی، برای انجام این درمان کافی نیست. باید بهترین پزشک را برای درمان خود انتخاب کنید.

بهترین مرکز هایفوتراپی
بهترین مرکز هایفوتراپی

4 نکته برای انتخاب بهترین دکتر هایفو در تهران نی نی سایت

تعداد زیادی از دوستان در چت روم ها سوال می پرسند اما جواب های تخصصی دریافت نمی کنند. دوست عزیز، پاسخ های تخصصی زیبایی خود را از تهران اسکین دریافت کنید. شما حتی می توانید، با تماس با کارشناسان مرکز شریعتی تهران، بهترین پیشنهاد برای انجام هر کدام از عمل های زیبایی متناسب با شرایط خود را دریافت کنید.


اولین نکته انتخاب یک مرکز خوب این است که مشاوره رایگان ارائه می کند. یک مراجعه کننده باید بدون ترس از بابت گرداخت هزینه ی ویزیت بتواند به مراکز زیبای بیاید و مشکلات خود را بیان کند. به دلیل گران بودن پروسیجرهای زیبایی، یک پزشک خوب و معتبر باید فرصتی به مراجعه کننده ی خود بدهد تا تصمیمش را بگیرد!

دومین نکته این است که پزشکتان به خوبی با شرایط مختلف پوستی و عارضه های متفاوت آشنا باشد. دستگاه هایفوتراپی قابل تنظیم است و می توانید برای هر بیماری، مجدداً آن را تنظیم نمایید.

سومین مسئله این است که پزشکتان مهارت و تخصص بالایی در انجام این تکنیک درمانی داشته باشد. حتما از پزشکتان بخواهید که عکس های قبل و بعد بیماران خود را به شما نشان دهد. ببینید که نتیجه ی درمان هایفوتراپی در بیماران قبلی این پزشک چگونه بوده است. یادتان باشد که دیدن نمونه کار، حق شماست. پس بدون تردید چنین درخواستی را از پزشک خود داشته باشید.

چهارمین نکته این است که پزشکتان بتواند به تمام سوالات شما پاسخ بدهد. چه این سوال در مورد اقدامات قبل از هایفوتراپی باشد چه بعد از آن! خیلی وقت ها پزشکانی را می بینیم که با اتمام درمان بیمار، دیگر پاسخگوی هیچ سوالی نیستند. اما یک دکتر خوب هایفوتراپی باید دستورالعمل کاملی برای مراقبت های بعد از هایفوتراپی به شما ارائه کند.

در نهایت این که انتخاب بهترین دکتر هایفوتراپی بر عهده ی شما خواهد بود اما توصیه می کنیم که حتما پزشکی را انتخاب کنید که از سابقه و مهارت او اطمینان خاطر دارید.

هایفوتراپی تخفیف تهران

یکی از نکات مهمی که در مورد درمان هایفوتراپی وجود دارد این است که خیلی ها فکر می کنند که پزشکان هایفوتراپی و متخصص پوست دستمزدهای بالایی دارند و در کل قرار است که کلی هزینه بکنند. اما به هیچ وجه این گونه نیست.

خیلی از پزشکان خوب و معروف تهران، برخی مواقع برای بعضی از خدمان خود مانند هایفوتراپی تخفیف های جذابی ارائه می کنند. تخفیف های بهاری، تخفیف های عیدانه، تخفیف های مناسبتی و …بعضی از صدها مورد تخفیفی است که روزانه به چشم ما می خورد.

اما در صورتی که به دنبال یک مرکز خوب و معتبر هستید که هم به دستگاه هایفوتراپی خوبی مجهز باشد و هم بهترین تخفیف ها را ارائه کند، ما پیشنهاد جذابی برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران( شریعتی- قلهک) از معدود مراکزی است که تقریبا در بیشتر مواقع سال تخفیف های خوبی برای انواع پروسیجرهای زیبایی ارائه می کند. از تخفیف های فوق العاده ی لیزر موهای زائد گرفته تا تخفیف هایفوتراپی !

مرکز شریعتی تهران حتی برای آقایان و دانشجویان نیز تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است. کافیست سری به صفحه ی تماس با ما بزنید تا با دنیایی از آفرهای ویژه مواجه شوید که قطعاً نظرتان را جلب خواهند کرد. همکاران ما با کمال میل و خوشرویی پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود.

عکسهای قبل و بعد هایفو

در ادامه می توانید چندین عکس از نتیجه ی درمان هایفوتراپی را ببینید.

عکسهای قبل و بعد هایفو
عکسهای قبل و بعد هایفو

نکته ی خیلی مهم: معمولاً 6 ماه طول می کشد تا بتوانید نتیجه ی کامل هایفوتراپی را روی صورت خود مشاهده کنید.

هایفوتراپی پیشانی درد دارد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد هایفوتراپی می شود، این است که آیا این تکنیک درمانی درد دارد؟ خب باید بگوییم که بیشتر افراد درد هایفوتراپی را مثل یک احساس سوزش خفیف توصیف کرده اند.

اما باید بدانید که برخی از نواحی صورت که روی استخوان واقع شده اند ( مانند پیشانی، گونه ها و چانه) احتمال دارد که نسبت به درد حساس تر باشند. به همین خاطر، برای پیشگیری از درد احتمالی هایفوتراپی، پزشکتان مقداری ژل بی حسی روی پوستتان خواهد زد.

در نهایت باید بگوییم که درد هایفوتراپی نشانه ی شروع فرآیند کلاژن سازی و بازگشت جوانی به پوست شماست.

تخفیف هایفوتراپی تهران نت برگ تخفیفان

دوست عزیز، تخفیف باید واقعی باشد. یک تخفیف واقعی از 2 ویژگی اصلی زیر برخوردار است:

  1. تخفیف هایفوتراپی زمانی واقعی ست که تبلیغات آن مستقیم از وبسایت رسمی متعلق به مرکز اصلی هایفوتراپی اعلام شود نه از وبسایت های واسطه. علت این است که در تبلیغات مستقیم، هیچ پورسانتی به شرکت تبلیغاتی واسطه پرداخت نمی شود. در نتیجه، هیچ مبلغی از قبل به قیمت اصلی هایفو اضافه نمی شود.
  2. در تخفیف های طلایی هایفوتراپی، عمل هایفو زیر نظر پزشک متخصص کاربلد انجام می شود نه یک فرد معمولی. ابتدا باید شرایط پوستی و سابقه حساسیت های بدنی شما (کاندید بودن یا نبودن شما) توسط پزشک بررسی شود.

 امیدواریم که این مطلب توانسته باشد به شما در انتخاب یک پزشک خوب هایفوتراپی کمک کرده باشد.

موفق و پیروز باشید.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا