بهترین دستگاه پاکسازی پوست: مقایسه میکرودرم، فیس آپ، میکرونیدلینگ

بهترین دستگاه پاکسازی پوست

بهترین دستگاه پاکسازی پوست در ایران

سلام. خوش آمدین.

هر سال که میگذره روش های زیبایی پوست جدیدتری به میدان رقابت میان.
اما کدوم روش پاکسازی پوست برای شما مناسب تر هست؟ آیا همه روش ها یا دستگاه های پاکسازی پوست خوبن؟ یا اینکه لازمه آگاهانه معایب و مزایای هر کدوم رو بدونیم و سپس دست به انتخاب بزنیم؟

در متن زیر قصد داریم به مقایسه سه تا از مهمترین روش های پاکسازی پوست یعنی میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و فیس آپ بپردازیم. چند دقیقه کوتاه با ما همراه باشین.

فیلم پاکسازی صورت

ویدئو بالا نمایشی از بهترین دستگاه پاکسازی پوست یعنی دستگاه فیس آپ هست.
برای اولین بار، هِدهای مخصوص جداگانه و شخصی سر ماساژور دورانی با حرکت ملایم برای شما تعبیه شده:
هد مخصوص دور چشم ها،
هد مخصوص رفع تیرگی قوزک، زانو، زیر بغل، کشاله ران…،
هد مخصوص پوست خشک،
هد مخصوص پوست حساس، و
هد مخصوص رفع جای لک و جوش و کک و مک و خال و این قبیل.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

برای اولین بار، بهترین دستگاه پاکسازی پوست فیس آپ شما رو از شر عوارض قرمزی بیش از حد، تورم و عفونت و اسکار و زخم خلاص کرده. فیس آپ گزینه بسیار مناسبی برای پاکسازی پوست شماست. نکته قابل توجه فیس آپ اینه که ماساژور به صورت دایره وار و بسیار ملایم روی پوست حرکت می کنه اما اثر فوق العاده ای برای زدودن سلول های مزاحم پوستی داره. به تجربه خودم و دوستان، هیچ سوزش و درد و قرمزی خاصی رو احساس و مشاهده نکردیم. خودم 5 جلسه کار کردم برای رفع جای جوش سرسیاه و سرسفید و لک که خیلی عالی جواب داد. از نظر هزینه هم بسیار به صرفه بود به خصوص که هم نتایج خوبه هم عوارض نداره.

انواع روش ها و دستگاه های پاکسازی پوست

سوال کاربران:

“می خوام پوستمو از تیرگی و لک و جای جوش پاکسازی کنم ولی نمی دونم بین این سه تا روش کدومشون بهتره: میکرونیدلینگ، میکرودرم، یا فیس آپ؟

آیا میکرونیدلینگ همون سوزن سوزن شدن پوست هست؟ دردناکه؟ فیس آپ چیه؟ فیس آپ همون میکرودرمه یا جدیدتره؟ کدومشون بهتره؟ معایب و مزایای هر کدوم چیه؟ از کجا بفهمم کدومشون برا پوستم مناسب تره؟”

برای جواب ها،

با هم سری به مرکز زیبایی شریعتی شمال تهران می زنیم تا پاسخ سوال های بالا رو از مدیر مرکز بگیریم (عناوین ذیل)

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن نسخه جدیدتر میکرودرم هست و برای لایه برداری و پاکسازی پوست کاربرد داره: برای خلاصی از مشکلاتی مثل جای لک و جوش و خال و کک مک و تیرگی و اسکار زخم و این قبیل. برای پاکسازی بعضی پوستهای آفتاب سوخته و رو به پیری هم خوب جواب داده. همچنین، میکرودرم برای خلاصی پوست از مشکلاتی مثل جوش سرسیاه، منافذ باز بزرگ، ترک، ناهمواری و پژمردگی کاربرد داره.

میکرودرم پودری

رایج ترین روش میکرودرم ابریژن همون پاشیدن پودر کریستال روی پوست (صورت) هست. پودر کریستالی روی صورت سبب جدا شدن سلول های مرده از لایه رویی پوست میشه. این پودر از موادی مانند اکسید آلمینیوم یا بیکربنات سدیم تشکیل شده.
این نکته رو هم بگم که پودر کریستال برای همه پوست ها خالی از عوارض نبوده و برای افرادی که پوست شون حساس نیست نسبتا خوب جواب داده.

میکرودرم الماسه

در روش میکرودرم الماسه که گرونتره، قطعه ای از الماس سر هندپیس جاسازی شده تا به لایه برداری کمک کنه. همزمان، پوست مرده ساکشن میشه.

عوارض میکرودرم ابریژن

مهمترین عوارض موقتی میکرودرم ابریژن برای کاندیدهای مناسب عبارتند از:

قرمزی شبیه به آفتاب سوختگی، خشکی و پوسته پوسته شدن، حساسیت به نور یا بعضی شوینده ها، حریک پذیری پوست، کبودی و خراش سطحی پوست.

نکته: حتما قبل از انجام میکرودرم دقت داشته باشین که باید کاندید مناسبی برای این عمل باشین. برای پیشگیری از عارضه خشکی پوست، کرم آبرسان و مرطوب کننده توصیه میشه. از یکی دو هفته قبل و بعد از میکرودرم، مصرف انواع داروهای محرک پوستی مثل ضدآکنه و جوش راکوتان یا داروهای رقیق کننده خون (وارفارین، آسپرین، ایبوبروفن) و مواد حاوی الکل جایز نیست. همچنین، مراقب باشین میکرودرم رو همزمان با لیزر رو عمل های زیبایی دیگه روی صورت انجام ندین چون تداخل دارن.

لینک معرفی کامل میکرودرم ابریژن و عوارض پاکسازی پوست با میکرودرم


پاکسازی پوست با دستگاه میکرونیدلینگ

” از اسم میکرونیدلینگ می ترسم. فکر می کنم سوزن هاش تو پوستم فرو میره و خونریزی می کنه؟ آیا میکرونیدلینگ عوارض نداره؟ خوبه یا نه؟ از کجا بدونم برای پوست من مناسبه یا نامناسب؟”

میکرونیدلینگ بیشتر برای پاکسازی پوست صورت به درد می خوره تا بدن. با تحریک کلاژن سازی و خونرسانی در پوست به صاف کردن و سفت سازی ش کمک می کنه. می تونه به عنوان لایه بردار و برای رفع چین و چروک و منافذ بزرگ و باز پوستی استفاده شه. جای بعضی زخم ها و جوش های سطحی رو محو می کنه.

توصیه ما اینه که نوع خانگی رو استفاده نکنین چون تخصص می خواد. و دیگه اینکه کیفیت میکرونیدلینگ زیر نظر متخصص قابل قیاس با خانگی و آرایشگاه نیست. به علاوه، متخصص قبل از انجام هر کاری واکنش پوست شما به میکرونیدلینگ رو بررسی خواهد کرد.

لینک جامع مقایسه میکرونیدلینگ و فیس آپ

فیلم پاکسازی صورت با میکرونیدلینگ

موارد منع میکرونیدلینگ

اگه از نظر مراقبتها و سلامت بدن و پوست مشکل جدی ای ندارین کاندید مناسبی هستین. برا خانومای باردار و مصرف کننده داروی ضد آکنه و جوش توصیه نمیشه! در صورت ابتلا به پسوریاسوس و اگزما، زخم باز، اشعه درمانی به فاصله زمانی کم و سابقه زخم پوستی، میکرونیدلینگ نباید انجام شه.

تا چند روزی بعد از انجامش یه مقدار قرمزی و تحریک یا خارش پوست رو تجربه خواهید کرد. هر جلسه دو ساعتی طول میکشه و بهتره حداقل چهار جلسه انجام بدین.

عوارض میکرونیدلینگ

اگه مرکز انتخابی تون معتبر باشه و مراقبت هارعایت شن، عوارض موقتی مثل قرمزی و تحریک پوستی رو تا چند روزی تجربه می کنین که طبیعی هست. در غیر این صورت، عوارض زیر ممکنه رخ بدن:

خونریزی، کبودی، عفونت، لایه برداری بیش از حد و آسیب به بافت سالم پوست،

سوال: نتایج میکرونیدلینگ کی ظاهر میشن؟

جواب: چند هفته بعد از انجامش

خب، نوبتی هم که باشه نوبت فیس آپ هست و اما فیس آپ چیست و چه تفاوت هایی با دو روش میکرودرم و میکرونیدلینگ داره؟

بهترین دستگاه پاکسازی صورت فیس آپ

اگه از بهترین متخصصین زیبایی پوست بپرسین: ” بهترین دستگاه پاکسازی پوست چیه؟”، فیس آپ رو جزو گزینه های برتر اعلام می کنن. فیس آپ گرچه از نسل میکرودرم ابریژن هست، عوارض میکرودرم سابق رو نداره و اون حساسیت ها و ترس میکرونیدلینگ رو هم نداره. در واقع، جزو ملایم ترین روش های پاکسازی پوست بدون درد و بدون تحریک پوستی خاصی هست.

پاکسازی پوست خشک

برای پاکسازی پوست خشک بهتره همزمان از محصولات آبرسان و مرطوب کننده استفاده شه تا پوست آسیب نبینه. امروزه انواع آبرسان مرغوب محتوی مواد مختلف گیاهی یا شیمیایی به بازار معرفی شده.
در مرکز زیبایی شریعتی تهران، همزمان با جلسات فیس آپ، آبرسان های بسیار مرغوبی که بعضیشون از شرکت معروفی در آلمان خریداری میشه به شما پیشنهاد میشه. شما می تونین جلسات مزوتراپی غیرتزریقی رو هم با فیس آپ انجام بدین تا سریع تر نتیجه بگیرین و اثر پاکسازی نیز ماندگارتر بمونه.

البته در این مرکز، از هد مخصوص پوست خشک و حساس برای لایه برداری و پاکسازی استفاده میشود. بسته به نیاز پوستی، 5 هد با عمق های مختلفی به کار میرن.


تفاوت عجیب میکرودرم و فیس آپ پوست

دوست عزیز، در حال حاضر بهترین دستگاه پاکسازی پوست فیس آپ هست. البته مرکز شریعتی واقعیت ها رو به شما میگن. اگه عمق و وسعت مشکلات پوستی بیش از حد متوسط باشه، روش های مکمل دیگه ای نیز پیشنهاد میشه: برای مثال، آر اف فرکشنال سوزنی یا میکرونیدلینگ یا غیره.
فیس آپ عوارض پودر کریستال رو نداره.

یه نکته جالب فیس آپ:
یکی از هدهای سر هندپیس ماساژور فیس آپ مخصوص پاکسازی پوست دور و زیر چشم هاست. کمترین آسیبی به چشم نمیرسه. بر خلاف فیس آپ، در روش میکرودرم امکان پاکسازی پوست دور چشم وجود نداشت چون آسیب جدی به بافت اطراف وارد میشد!

بر اساس گزارش های وضعیت پوست قبل و بعد از عمل مراجعین مرکز شریعتی، تاکنون هیچ مراجعی از عوارض خاصی شکایتی نداشته. این رضایت به خاطر انتخاب درست روش متناسب با پوست، تعیین جلسات در وقت مناسب خود، پیگیری و گوشزد مراقبت ها، بررسی سابقه پزشکی مراجعین و کار تخصصی هست.

عوارض پاکسازی پوست با میکرودرم

مهمترین عوارض موقتی میکرودرم ابریژن برای کاندیدهای مناسب عبارتند از:
قرمزی شبیه به آفتاب سوختگی، خشکی و پوسته پوسته شدن، حساسیت به نور یا بعضی شوینده ها، حریک پذیری پوست، کبودی و خراش سطحی پوست.

نکته سبز: دوستان عزیز، توصیه می کنیم به جای میکرودرم، دستگاه فیس آپ رو انتخاب کنین. در مرکز لیزر شریعتی همه ی روش ها اجرا میشه اما طبق تجربه متخصصین این مرکز، فیس آپ گزینه بهتری ست زیرا عوارض پودر کریستال رو نداره و حساسیت های خاصی برای پوست شما ایجاد نمی کنه.

عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه 1

دوست عزیز، چند تا نکته مهم در رابطه با چرایی عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه ها رو داریم:

1. پوست هر یک از ما آناتومی، حساسیت ها، واکنش و بافت خاص خود رو داره. متخصص پوست بر اساس نوع پوست و شرایط پزشکی و محیط زندگی شما مناسب ترین و کم عارضه ترین روش پاکسازی پوست رو برای شما در نظر می گیرند.

یک مثال واقعی:
فرض کنین باردار باشین حالا یا می دونین یا مدتی بعد متوجه میشین که باردار بودین. همزمان عمل پاکسازی پوست رو انجام میدین ولی رنگ پوستتون حالت لکه لکه و توی جمع نشستین یهویی قرمز میشه. خب آیا اینجا به دارو درمانی رو میارین؟ به پزشک مراجعه می کنین؟
احتمالا پزشک یا مرکز ازتون می پرسن که باردار هستین یا نه و اینکه تغییرات هورمونی در بارداری یه مانع بزرگ برای پاکسازی پوست با میکرونیدلینگ، لیزر موهای زائد صورت یا لیزر صورت هست. پوست در بارداری حساس میشه و میکرونیدلینگ وضع اونو خراب تر می کنه!
شاید خیلی مراکز بهتون بگن لیزر اشکالی نداره مشکلی پیش نمیاد! ولی از کجا معلوم؟ همه ی پوست ها مثل هم نیستن و دقیقا همینجاست که پزشک تخصصی عمل می کنه: ابتدا شرایط شما رو بررسی و از قبل واکنش احتمالی پوست شما رو به مواد پاکسازی پیش بینی میکنه. این تخصص یه آرایشگار نیست!

2. ممکنه شما کاندید مناسبی برای پاکسازی صورت نباشین؛ و حتی ممکنه شما کاندید مناسبی برای یکی از روش های پاکسازی پوست باشین ولی برای اون یکی روش نباشین: مثلا میکرونیدلینگ یا لیزر صورت براتون عوارض ایجاد کنه ولی با دستگاه فیس آپ نتایج خوبی عایدتون شه!
3. ممکنه شما دارویی مصرف می کنین که با پاکسازی پوست تداخل جدی داره. حتی ممکنه پوست شما به بعضی مواد پاکسازی حساسیت داشته باشه و این حساسیت رو پزشک از قبل پیش بینی می کنن.

عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه: هشدار

هشدار و نکته مهم:  قبل از هر گونه پاکسازی پوست، ابتدا علت مشکل پوستی (مانند لک و جای جوش) باید ریشه یابی و درمان شه. پوستی که آکنه و جوش فعال داره رو نباید میکرونیدلینگ یا پاکسازی کنین! ابتدا مشکل جوش زدن حل شه بعد پاکسازی صورت بگیره.

حتی اگه بهترین دستگاه پاکسازی پوست هم در آرایشگاه استفاده شه، باز هم بروز عوارض چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت دور از انتظار نیست.

4. به علاوه، موارد متعددی داشتیم که به خاطر عوارض ناشی از پاکسازی پوست در آرایشگاهها به مراکز زیبایی مراجعه می کنن. بعضی دوستان فواصل زمانی بین لیزر و انواع عمل های زیبایی مثل میکرونیدلینگ، میکرودرم، فیس آپ، آر اف فرکشنال  و غیره رو در نظر نمی گیرن. اگه از نظر زمانی بین دو تا عمل زیبایی صورت فاصله کم باشه احتمال بروز عوارض لک، تغییر رنگدانه پوست، زخم و اسکار و حتی عفونت وجود داره!

لینک زیر دردل های هم وطنان درباره ی عوارض لیزر و پاکسازی صورت در مراکز نامعتبر رو نشون میده. (مشاهده کامنت ها در پایین صفحه جدید)

لینک: نظرات کاربران درباره ی عوارض لیزر و جوانسازی و پاکسازی پوست در مراکز نامعتبر

آپارات پاکسازی پوست

دوستان عزیز، کانال زیر در آپارات بهترین ویدئوهای پوست و مو و لیزر رو نمایش می دهد:

tehranskin berkeh clinic

آپارات پاکسازی پوست

قیمت دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم

دوست عزیز، کارشناسان مرکز شریعتی اطلاعات خوبی در زمینه خرید به صرفه ی انواع بهترین تجهیزات لیزری و جوانسازی و زیبایی پوست و مو از شرکت های معتبر سازنده یا واردکننده دارند. برای راهنمایی یا سرمایه گذاری مطمئن، می توانید از طریق لینک زیر تماس بگیرید:

لینک اطلاعات قیمت دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم


بهترین مراکز فیشیال صورت

اگر کیفیت بالا، استاندارد بودن تجهیزات، کاربلد بودن پزشک و مهمتر از همه تخفیف های ویژه و قیمت منصفانه برای شما مهمه، لینک زیر تمامی مراکز خوب با آدرس کامل و قیمت های به روز رسانی شده رو (برای تهران) نمایش میده:

معرفی بهترین مراکز فیشیال صورت در تهران و شهرهای مختلف کشور عزیزمان در لینک زیر:

لینک معرفی و تماس با  بهترین مراکز فیشیال صورت در ایران


از همراهی شما خرسند و سپاسگزاریم.

منبع علمی

منبع داخلی: کارشناسان تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا