بهترین دستگاه لیزر 2020 کدومه؟!

بهترین دستگاه لیزر 2020

بهترین دستگاه لیزر 2020

وقتی که صحبت از لیزر موهای زائد می شود، هیچ چیز مهم تر از دستگاهی خوب و معتبر نیست. متاسفانه دستگاه های قدیمی، اعتبار و خوش نامی تکنیک لیزر موهای زائد را خدشه دار کرده اند اما در حال حاضر با وجود پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های جدیدی مانند لیزر الکس و دایود، این درمان به مراحل تازه ای رسیده است.

همان طور که احتمالاً می دانید برخی از معروفترین کمپانی های لیزر سال به سال، نسخه های جدیدتری از دستگاه های لیزر را به بازار عرضه می کنند. در این مطلب می خواهیم به یکی از بهترین دستگاه های لیزر در سال 2020 اشاره کنیم. با ما همراه باشید تا با مزایای بی نظیر این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

بهترین دستگاه لیزر 2020
بهترین دستگاه لیزر 2020

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار، ساخت کمپانی زایس آلمان می باشد و در میان تمام دستگاه های لیزر، کارایی و اثرگذاری خیلی بالایی دارد. این دستگاه هم طول موج الکس و هم دایود را در اختیار دارد و دقیقا به همین خاطر است که برای تمام تایپ های پوست مناسب و موثر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

این دستگاه چندین مزیت فوق العاده دارد که آن را به بهترین دستگاه لیزر 2020 تبدیل کرده است:

  • اولین دستگاه کاملاً بدون درد و التهاب در دنیا
  • مناسب برای طیف های مختلف پوستی( از تیره تا روشن)
  • بهداشتی ترین دستگاه روز دنیا( به دلیل کشیدن سلفون به دور هندپیس امکان تماس با بدن و در نتیجه انتقال بیماری وجود ندارد)
  • تاثیر دو برابر نسبت به دیگر دستگاه های لیزر( به دلیل مسدود کردن عروق تغذیه رسان به موها)
  • سرعت و دقت بسیار بالای کار( به دلیل داشتن هندپیس بزرگ و مربعی)

با داشتن تمام این مزیت ها، دیگر جای تردیدی نیست که این دستگاه بسیار پیشرفته است و همه می توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

انواع دستگاه لیزر

در ادامه به برخی دیگر از بهترین دستگاه های لیزر اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید

لیزر ان دی: یاگ

مناسب برای پوست های تیره!

چگونگی عملکرد: یکی از اصلی ترین فاکتورهای بررسی دستگاه های لیزر، میزان و اندازه ی جذب ملانین است. در حقیقت باید بررسی شود که اشعه ی لیزر تا چه اندازه توسط ملانین مو جذب می شود. ملانین رنگدانه ای است که داخل موها وجود دارد. معمولاً از این دستگاه ها برای پوست های تیره استفاده می شود چرا که میزان جذب ملانین در ان دی یاگ کمتر و ضعیف تر است. به این ترتیب ریسک سوختگی و التهاب هم در پوست تیره کاهش پیدا می کند.

یکی دیگر از دلایلی که این دستگاه را برای پوست های تیره مناسب کرده، طول موج آن است. طول موج دستگاه ان دی یاگ می تواند از ملانین پوست عبور کرده و به ملانین مو برسد. اما باید در نظر داشته باشید که این دستگاه هم قادر نیست روی موهای نازک یا سفید موثر باشد.

 مزایا: همان طور که گفتیم طول موج بلند ان دی یاگ، باعث شده که برای پوست های تیره مناسب تر باشد.

معایب: به خاطر جذب پایین ملانین توسط این دستگاه، برای این که بتوانید نتیجه بگیرید باید جلسات لیزر موهای زائدتان را بیشتر کنید. درمان با این دستگاه ممکن است دردناک تر هم باشد. هم چنین ان دی یاگ به اندازه دیگر دستگاه ها روی موهای کرکی موثر نیست. به همین خاطر اگر فکر می کنید تحمل دردتان کم است یا موهایتان کرکی می باشد، توصیه ی ما به شما این است که دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار را امتحان کنید. همان طور که گفتیم این دستگاه روی تمام پوست ها موثر است و جوابدهی خوبی دارد.

رایج ترین برندهای این دستگاه: کندلا جنتل یاگ – – Cynosure Elite و…

دستگاه لیزر الکساندرایت

مناسب برای پوست های گندمی

چگونگی عملکرد: این دستگاه لیزر موهای زائد طول موج بلندتری نسبت به دستگاه های دیگر(مانند ان دی: یاگ) دارد که همین مسئله باعث می شود برای تایپ های مختلف پوستی( به خصوص گندمی) مناسب باشد.

مزایا: شاید مهم ترین مزیت دستگاه لیزر الکساندرایت در این باشد که سایز درمان با آن بیشتر می شود. به این معنی که می تواند نواحی بزرگ تر بدن را در مدت کوتاه تری انجام لیزر کند. این دستگاه معمولاً به عنوان یکی از سریع ترین دستگاه های لیزر موهای زائد شناخته می شود.

 معایب: با وجود طول موج بلند، باز هم جذب ملانین این دستگاه بالاست به همین خاطر ممکن است منجر به بروز بی رنگ یا سوختگی در تمام تایپ های پوستی( به جز سفید خیلی روشن) شود.

برندهای رایج و معروف این دستگاه: الکس کندلا، آپوجی و…

دستگاه لیزر الکساندرایت
دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر دایود

مناسب برای پوست های گندمی و تیره

چگونگی عملکرد: دستگاه دایود یکی از جدیدترین و در عین حال محبوب ترین دستگاه های لیزری است که امروزه به کار می رود. اساساً این دستگاه ها را برای پوست های گندمی و تیره ساخته اند. به همین خاطر برای ما ایرانی ها که غالباً پوست های تیره ای داریم، انتخاب خیلی خوبی است.

مزایا: دستگاه های دایود هم طول موج بلند و هم کوتاه را در اختیار دارد. به همین خاطر جذب ملانین آن خوب است و می تواند به عمق ملانین مو نفوذ کند. طول موج بلند می تواند خطر آسیب های پوستی را نیز کاهش دهد.

معایب: افرادی که پوست تیره تری دارند، معمولاً به جلسات لیزر بیشتری احتیاج دارند. هم چنین باید بگوییم که این تکنولوژی کاملا جدید است و محققین نتوانسته اند اثرات طولانی مدت دایود روی پوست را بررسی کنند.

رایج ترین و معروفترین برندهای لیزر دایود: سوپرانو – آلما سوپرانو و ….

همان طور که می بینید هرکدام از این دستگاه ها معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند اما شاید بهترین دستگاهی که در حال حاضر در بازار وجود دارد و هیچ گونه عوارض یا معایبی هم ندارد، همان دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار است.

در این دستگاه تلاش شده تا معایب تمام دستگاه های بالا رفع شود و نوعی تکنولوژی ویژه لیزر موهای زائد به بازار عرضه شود.

حالا در صورتی که می خواهید برای لیزر موهای زائد خود به مرکزی مراجعه کنید که مجهز به این دستگاه باشد، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید. همکاران ما شما را راهنمایی کرده و برایتان نوبت رزرو می کنند.

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا