ارزانترین و بهترین مرکز لیزر خیابان دولت

مرکز لیزر خیابان دولت

مرکز لیزر خیابان دولت
وقتی قرار شد در مورد لیزر مطلب تهیه کنم هیچ آشنایی با آن نداشتم! اما رفته رفته با تحقیقاتی که انجام دادم نه تنها با تمام جوانب لیزر آشنایی زیادی پیدا کردم، بلکه نظر خودم هم جلب شد تا آن را امتحان کنم. چون اکثر نظراتی که در فضای مجازی می خواندم یا از دوستان و آشنایانی که تجربه لیزر داشتند می پرسیدم، حتی مراجعان خود مرکز از انتخاب لیزر بسیار راضی بودند.
همه این نظرات مثبت باعث شد تا من هم تصمیم بگیرم خودم این درمانی که اینقدر در موردش خوانده و نوشته بودم را امتحان کنم. با اینکه مرکز خودمان وجود داشت، اما تصمیم گرفتم به همین آشنایی اکتفا نکنم و تحقیقات بیشتری انجام دهم تا لیزر را در بهترین مرکز انجام دهم. چراکه می دانستم بهترین نتیجه لیزر را فقط می توان در یک مرکز معتبر گرفت.

مرکز لیزر خیابان دولت
مرکز لیزر خیابان دولت

وقتی به بررسی مراکزی که دسترسی مناسبی برایم داشتند پرداختم متوجه شدم که قیمت لیزر در هرمرکز اندکی با دیگر فرق می کند. می دانستم دستگاه لیزر مهم است اما در کمال تعجب دیدم که خیلی از مراکز هستند که با وجود داشتن دستگاه های بی کیفیت بسیار تلاش می کنند آن را در قالب یک دستگاه خوب جلوه دهند! غافل از اینکه نمی دانستند با کسی حرف می زنند که مدت ها زیر و بم همه چیز این درمان را درآورده.
حتی جالبتر این بود که بعضی از این مراکز قیمت های گزافی ارائه می دادند، با اینکه دستگاه مورد استفاده شان اصلا لیزر نبود! بلکه با روش هایی که ادعا می کردند فرقی با لیزر ندارد، مثل آی پی ال فرآیند رفع موهای زائد را انجام می دادند. آن موقع بود که فهمیدم تعداد مراکز نامعتبر واقعا کم نیست.
هرچه بیشتر جستجو کردم، انتخاب مرکز خودمان، یعنی مرکز لیزر برکه، به نظر منطقی تر می رسید. چون هم دستگاه مورد استفاده که مدل اسکلپیون مدیواستار بود، دستگاه واقعا خوبی بود، و هم قیمت هایشان به نسبت کیفیت کارشان واقعا به صرفه بود. باید اعتراف کنم که وقتی دیدم مرکز خودمان بهترین گزینه موجود است خوشحال شدم. چون متوجه شدم در تمام مدتی که در مورد لیزر مطلب می نوشتم مرکز بی کیفیتی را تبلیغ نکرده ام.
حال که در این مطلب دارم صادقانه از تجربه شخصی خودم صحبت می کنم، از دیدگاه فردی که تجربه لیزر را در یک مرکز خوب داشته، سعی می کنم روند آن را برایتان توصیف کنم تا بیشتر با لیزر آشنا شوید.

لیزر موهای زائد

قبلا زیاد این موضوع را برای شما نوشته ام. اما باز هم اشاره می کنم که اگر قصد دارید برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید، لیزر بهترین و تنها راه ممکن پیش روی شما است. شاید شما هم مثل من در گذشته فکر می کنید که لیزر کردن کار بیهوده ای است. لیزر که یک درمان واقعی نیست. از طرفی چه تأثیری روی ظاهر من می گذارد که باید برایش هزینه کنم؟! خب روش های همیشگی مثل بند انداختن و شیو کردن که موجود است. پس لیزر کردن موهای زائد چه توجیهی دارد؟

مرکز لیزر خیابان دولت
مرکز لیزر خیابان دولت

اولا این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد تأثیر دائمی در کاهش رشد موهای بدن شما خواهد داشت. دوما تا وقتی لیزر نکنید خودتان متوجه نمی شوید که چه اتفاق خوبی را تجربه کرده اید. بعد از لیزر دیگر نیازی نیست وقت زیادی را صرف شیو کردن بکنید یا درد اپیلاسیون را از سر بگذرانید. وقتی می خواهید برای مجلسی لباس مناسب بپوشید نیازی ندارید که نگران موهایی باشید که تازه جوانه زده اند و نه می شود شیوشان کرد نه اپیلاسیون.
از طرف دیگر لیزر مزیت های دیگر هم برای شما دارد. از جمله بحث قیمت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر موهای زائد

من هم کمی نگران هزینه لیزر کردن بودم. اما خوشبختانه با درمانی رو به رو شدم که کاملا به صرفه بود. اگر شما هم مثل من مرکز معتبری را انتخاب کنید، هزینه لیزر برای شما به شکل صحیحی قسط بندی می شود.
می گویم به شکل صحیح چون لیزر در هر صورت و در هر مرکزی به صورت اقساطی است. چراکه درمانی دوره ای و چند جلسه ای است و هزینه هر جلسه جداگانه محاسبه می شود. اگرچه که خیلی از مراکز با حیله گری از همین ویژگی سوء استفاده می کنند تا شما را همیشه مشتری خودشان نگه دارند. به این صورت که بعد از هر جلسه پیش قسط هزینه جلسه بعدی را هم از شما می گیرند تا مجبور شوید به خاطر پولی که داده اید جلسه بعدی را هم در همین مرکز انجام دهید.
اما مراکز معتبری مانند برکه اخلاق را در این زمینه رعایت می کنند. یعنی هیچ پیش قسطی از شما دریافت نمی کنند و به انتخاب شما احترام می گذارند.
از طرف دیگر به خاطر تأثیر دائمی لیزر، بعد از آن مجموع هزینه هایی که باید در شرایط عادی برای جلسات اپیلاسیون یا خرید ژیلت می کردید، حذف می شود. پس در طولانی مدت خواهید دید که اتفاقا صرفه اقتصادی لیزر از روش های سنتی بسیار بیشتر است.

مرکز لیزر خیابان دولت
مرکز لیزر خیابان دولت

ایا لیزر واقعا تاثیر دارد

از تجربه شخصی خودم می گویم. بله. وقتی لیزر را به درستی انجام می دهید حداقل تا شش ماه آینده شاهد رشد هیچ موی زائدی روی ناحیه تحت درمان نخواهید بود. بعد از این دوره هم موها بسیار کمتر از گذشته، با سرعت رشد پایین تر و درحالی که بسیار نازک و کمرنگ و ضعیف هستند رشد می کنند. به طوری که ممکن است تا چند هفته اصلا متوجه رشد مجددشان نباشید.
از طرفی می توانید بعد از دوره و رشد مجدد موها، دوباره یک جلسه تکمیلی لیزر انجام دهید تا اثر رفع کامل موهای زائد برای چند ماه آینده تمدید شود. اگر به مدت چهار یا پنج سال، هر یکسال یا شش ماه یکبار این جلسات ترمیمی را انجام دهید می توانید تا سال های سال انتظار داشتن پوستی صیقلی، بدون هیچ موی زائدی داشته باشید.

درد لیزر

واقعیت این است که لیزر بدون درد نیست. وقتی هندپیس لیزر روی پوست من قرار گرفت کمی در مورد درد و سوزش احتمالی نگرانی داشتم. اما در وهله اول قبل از شات زدن کرم مخصوص ضد دردی روی پوستم گذاشته شد که کمی خیالم را راحت کرد. علاوه بر این کرم، دستگاه اسکلپیون که لیزر با آن انجام می شود یک سیستم خنک کننده دارد که بعد از هر شات پوست را کمی سرد می کند. اینکار درد لیزر را واقعا در حد صفر یا یک مورمور ساده کاهش می دهد.

درد لیزر
درد لیزر

بهترین مرکز لیزر

قصد تبلیغ بیهوده را ندارم. از مرکز لیزر برکه می گویم چون خودم به عنوان مراجعه کننده از آن نتیجه گرفتم. این مرکز که در محدوده خیابان دولت و شریعتی قرار گرفته، هم دسترسی خوبی از طریق مترو و تاکسی دارد، و هم کیفیت کارش بسیار خوب و قابل اعتماد است. از طرفی واقع شدن در منطقه شمال تهران باعث نشده تا بخواهد قیمت های عجیبی در نظر بگیرید. بلکه اتفاقا یکی از به صرفه ترین مراکز محسوب می شود. نکته خوب دیگر در مورد این مرکز تخفیف های دائمی و دوره ای آن است. برای دیدن لیست قیمت ها و تخفیف های مرکز برکه بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

نویسنده : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا