ارزانترین تزریق بوتاکس کجاست؟ کدام مرکز؟ کدام پزشک؟

ارزانترین تزریق بوتاکس

ارزانترین تزریق بوتاکس

امروزه همه ی ما در برابر وسوسه خریدن چیزهای ارزان شکست می خوریم! تا به حال برایتان پیش آمده است که یک کالا به قدری ارزان بوده باشد که در برابر وسوسه خریدن آن نتوانید مقاومت کنید؟ همه ی ما حتما چنین تجربه ای داشته ایم. این مسئله فقط به خرید کالا مربوط نمی شود. در حال حاضر چنین مسئله ای حتی در میان پروسیجرهای زیبایی و سلامت نیز باب شده است. همه به دنبل ارزانترین تزریق بوتاکس، ارزانترین عمل بینی ، ارزانترین لیزر و ….می گردند و به نظر می آید هیچ کس کوچک ترین اهمیتی به کیفیت خدمات نمی دهد.

در حل حاضر ارزانترین تزریق بوتاکس با قیمتی حدود 250 الی 350 هزار تومان در حال انجام است اما هیچ کسی از کیفیت این محصول صحبتی نمی کند. خب ما تصمیم داریم در این مطلب راجع به عوارضی که این دسته از بوتاکس ها ایجاد می کنند با شما صحبت کنیم و بعد از آن به سراغ معرفی مرکزی می رویم که علاوه بر قیمت های خوب و به صرفه از محصولات و مواد با کیفیت و مرغوب بوتاکس نیز استفاده می کند. با ما همراه باشید.

ارزانترین تزریق بوتاکس
ارزانترین تزریق بوتاکس

 

بوتاکس ارزان در تهران

بوتاکس های ارزان و مراکزی که آن ها را تزریق می کنند، در تهران فت و فراوانند. در حقیقت اگر بخواهیم با شما صادق باشیم تعداد این مراکز از کلینیک هایی که از بوتاکس های با کیفیت و مرغوب استفاده می کنند بسیار بیشتر است. شاید باورش برایتان سخت باشد اما بارها با مراکزی رو به رو شده ایم که افراد برای تزریق بوتاکس و ژل از صبح خیلی زود درب آن ها صف می بندند. همیشه برای ما بسیار تعجب آور بوده که چرا برخی افراد برای این که بلایی غیر قابل تصور به صورت خود بیاورند، صف می گیرند! اما پاسخ آن روشن است: قیمت ارزان و پایین این مراکز باعث شده که خیلی ها به امید موفقیت ، شانس خود را در این گونه مراکز امتحان کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اما بوتاکس های ارزان می توانند روی صورت شما عملکرد بسیار وحشتناکی داشته باشند. افتادگی پلک ، عفونت، کوری ، جوش و کهیر و …از کمترین عوارض جانبی بوتاکس های ارزان و بی کیفیت است. خیلی از این برندهای بوتاکس اساساً ساخت کشور چین هستند و تزریق آن ها می تواند عواقب سنگینی به همراه داشته باشد

لذا توصیه می کنیم که به جای صرف هزینه کم و دریافت نتیجه ی فاجعه بار به سراغ راهکار دیگری بروید.

بوتاکس ارزان در تهران
بوتاکس ارزان در تهران

تخفیف بوتاکس در تهران

تخفیف هایی که برخی مراکز ارائه می کنند، می تواند جایگزین خیلی خوبی برای بوتاکس های ارزان قیمت باشد. به عنوان مثال در مرکز ما خیلی مواقع به جای پایین آوردن قیمت بوتاکس، به مناسبت های مختلف، تخفیف های ویژه ای ارائه می کنیم. به این ترتیب همه می توانند از تزریق یک بوتاکس خوب و با کیفیت بهره مند شوند. البته این تخفیف ها عیب و ایراداتی هم دارند. به عنوان نمونه همیشه نمی توانید انتظار تخفیف داشته باشید. این تخفیف ها زمان های خاص خود را دارند. معمولاً در شروع هر فصل یا به مناسبت اعیاد ملی و باستانی از این گونه تخفیفات زیبایی ارائه می کنیم.

مراکز دیگری هم هستند که از این دسته تخفیف ها به مراجعه کنندگان خود می دهند اما نکته اینجاست که به نظر می آید این تخفیف ها همیشگی است و همین مسئله ماجرا را مشکوک می کند.

خیلی وقت ها در قالب تخفیف ، همان بوتاکس های ارزان قیمت و بی کیفیت تزریق می شود در صورتی که مجموعه ی ما، به هیچ وجه از محصولات بی کیفیت و نامرغوب، حتی در تخفیف های خود استفاده نمی کند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که مرکز مورد نظرتان بهترین محصولات را برای شما تزریق خواهد کرد.

تخفیف بوتاکس دیسپورت

کسانی که تا به حال تجربه تزریق بوتاکس داشته اند به خوبی می دانند که بهترین بوتاکس موجود، همین بوتاکس انگلیسی دیسپورت است. این بوتاکس تاییدیه FDA را نیز دارد. به این معنی که استفاده از این بوتاکس هیچ گونه خطری برای فرد به همراه ندارد. هم چنین دوام و ماندگاری این نوع بوتاکس نسبت به دیگر برندها بیشتر است و کیفیت خیلی خوبی دارد. اما متاسفانه قیمت این مارک بوتاکس اندکی بالاست و کمتر پیش می آید که برای این بوتاکس تخفیف زده شود.

تخفیف بوتاکس دیسپورت
تخفیف بوتاکس دیسپورت

نکته ی دیگری که در این میان وجود دارد این است که خیلی از مراکز سودجو با علم به این مسئله، تبلیغات تخفیف بوتاکس دیسپورت می زنند اما عملاً از همان بوتاکس های بی کیفیت استفاده می کنند. این قبیل تبلیغات ذهنیت افراد را نسبت به تخفیف عوض خواهد کرد.

به همین خاطر توصیه می کنیم صرف نظر از هزینه های بوتاکس و برند آن، به مجموعه ای مراجعه کنید که هم از اعتبار آن و هم مهارت پزشکش اطمینان داشته باشید. در غیر این صورت تضمینی وجود نخواهد داشت که نتیجه ی خوبی از درمان خود بگیرید.

تخفیفان بوتاکس تهران

وقتی که صحبت از تخفیف می شود، امکان ندارد که به فکر برخی از وب سایت های تخفیفی نیفتیم. در حال حاضر هر کسی که بخواهد یک رستوران خوب برود، یا تفریحی جذاب داشته باشد به این سایت ها مراجعه می کند. اما کار به این جا ختم نشده است. تزریقات زیبایی هم پای خود را به وب سایت های تخفیفی باز کرده اند. اما متاسفانه نمی توان به این دسته مراکز و تخفیف هایی که ارائه می دهند، اعتماد کرد. چرا که بارها و بارها گزارش هایی دریافت کرده ایم که این مراکز از برندهای خوبی استفاده نمی کنند یا این که قیمت نهایی درمان بسیار بالاتر از آن چه که در وب سایت درج شده، درمی آید.

اما تخفیف هایی که در مرکز ما ارائه می شود، همگی واقعی هستند و تلاش ما بر این بوده که به هیچ وجه از کیفیت مواد بوتاکس کم نکنیم.

بوتاکس ارزان قیمت

همان طور که در ابتدای متن هم گفتیم، بوتاکس های ارزان قیمت چندان قابل اطمینان نیستند. اما ما در بهترین مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، راهکاری جایگزین پیدا کرده ایم که بدون کاهش کیفیت مارک بوتاکس، قیمت درمان را پایین بیاوریم و آن ارائه ی تخفیف های واقعی است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا