آیا لیزر برزیلی درد دارد؟ | رفع موهای زائد در مرکز لیزر برکه بدون درد

آیا لیزر برزیلی درد دارد؟ | رفع موهای زائد در مرکز لیزر برکه بدون درد

آیا لیزر برزیلی درد دارد؟ | رفع موهای زائد در مرکز لیزر برکه بدون درد

آیا حذف موهای زائد ناحیه تناسلی یا لیزر برزیلی درد دارد؟   

حذف موهای زائد ناحیه تناسلی در منطقه برزیلی نباید بیشتر از لیزر خط بیکینی درد داشته باشد.  لیزر  برزیلی یک نسخه گسترده تر از لیزر موهای زائد خط بیکینی است. در لیزر برزیلی همه موها در دو طرف ، لابیاها ، و قسمت انتهای ناحیه تناسلی لیزر می شوند و شما در صورت تمایل می توانید  یک تکه کوچک از مو را در قسمت جلو نگه دارید.

در هنگام لیزر برزیلی شما احساسی شبیه به گرمای اندک و درد خیلی کم و قابل تحمل خواهید داشت.  ما در رفع موهای زائد ناحیه برزیلی متخصص هستیم و به راحتی درد شما را کنترل می کنیم.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

قانون کلی ما در مقیاس درد از 1 تا 10 است که اگر شما در مرکز لیزر برکه  لیزر برزیلی انجام دهید ، باید درد را در حدود شماره 3 احساس کنید. شما فقط یک گرمای قابل تحمل را احساس می کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اگر احساس گرما یا درد شما بیشتر از این است ، حتماً به اپراتور لیزر اطلاع دهید تا بتواند تنظیمات لیزر را مطابق با شرایط شما  تنظیم کند.  این مهم است که شما در هنگام لیزر درمانی احساس راحتی و آرامش بکنید.

آیا لیزر برزیلی درد دارد؟ | رفع موهای زائد در مرکز لیزر برکه بدون درد

بخش هایی از مو در ناحیه برزیلی در بخش جلویی ، لابیاها  و در انتهای ناحیه تناسلی ممکن است ضخیم تر باشد.  بنابراین مهم است که تنظیمات لیزر به خصوص در چند جلسه اول کاهش یابد تا مانع درد زیاد مشتری شود.

تنظیمات لیزر را می توانید در جلسات بعدی افزایش دهید ، اما تنها زمانی که برای مشتری راحت باشد.  به طور کلی در بخش های حساس تر بدن مانند ناحیه تناسلی پالس های لیزر باید آهسته تر حرکت کند.

توصیه می شود که هنگام لیزر لابیا و پرینه  Labia و Perianal  یک استراحت کوچک به مشتری داده شود.  در صورت نیاز به زمان بیشتر برای کار در این مناطق ، از اپراتور خود بخواهید که استراحت کوتاهی به شما بدهد.

اکثریت قریب به اتفاق مردم  پیش بینی می کنند که لیزر برزیلی بد ترین جای بدن برای لیزر کردن است.  اما باور کنید که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی واقعی ترسناک نیست.

اگر شما پیش از این اپیلاسیون بیکینی داشته اید یا در گذشته از اپیلاتور استفاده کرده اید ، پس با احساس درد در این ناحیه از قبل آشنا شده اید زیرا آن روش ها خیلی دردناک هستند اما لیزر درد خفیفی دارد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

احساس لیزر درمانی در منطقه برزیلی چگونه است؟

آیا لیزر برزیلی درد دارد؟ | رفع موهای زائد در مرکز لیزر برکه بدون درد

احساس هر فرد نسبت به درد لیزر برزیلی در اشخاص مختلف بسیار متفاوت است.  عوامل مختلفی وجود دارد که بر احساس شما نسبت به لیزر تأثیر می گذارد.

از جمله  رنگ مو، چگالی مو، نوع پوست و آستانه درد هر فرد بر نحوه درمان هر فرد تأثیر می گذارد. احساس درد شما نسبت به لیزر پس از هر جلسه کاهش می یابد. زیرا رشد مو بعد از هر درمان بهبود می یابد و موها روشن تر و نازک تر می شوند.

 

آمادگی ها و اقدامات قبل از لیزر برزیلی

 

پیشرفت های تکنولوژی لیزر در طول سال ها موجب شده که ما در مرکز لیزر برکه لیزری را با سیستم های خنک کننده بسیار عالی به شما ارائه دهیم تا به کاهش هر گونه ناراحتی در جلسات لیزر درمانی به شما کمک کند.

شما انرژی لیزر را مانند مجموعه ای از پالس های کوچک گرم بر روی پوست خود احساس می کنید. هنگامی که جلسه لیزر شروع می شود ، ابتدا ممکن است تعداد کمی از پالس ها را  کمی تیز احساس کنید اما پس از مدتی پالس ها ملایم تر شده و تحمل آنها آسان تر می شود. این به این علت است که بدن شما به این پالس ها در مدت طولانی  عادت می کند.

هر چه جلسات درمانی بیشتری را با لیزر انجام دهید ، حس گرما را کام تر احساس می کنید. به این علت که موها روشن تر و نرم تر و نازک تر می شوند.

و در مقایسه با موهای تیره تر و ضخیم تر انرژی کمتری را جذب می کنند.  مهم این است که شما در طول جلسه لیزر درمانی احساس راحتی کنید.  اگر در هنگام لیزر موهای زائد احساس گرمای بیش از حد داشته باشید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا مجدداً لیزر را برای شما تنظیم کند.

 

مدت زمان یک جلسه حذف موهای زائد با لیزر برزیلی چقدر است؟   

یک جلسه لیزر در منطقه برزیلی یا بیکینی هالیوودی برای تکمیل جلسه به طور تقریبی حدود 20 دقیقه طول می کشد.

 

قبل از جلسه لیزر برزیلی چه کار کنیم تا درد کمتر شود؟

  • روز یا شب قبل از جلسه لیزر درمانی منطقه مورد نظر را شیو کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه موهای اضافی و زائد را از همه قسمت های بیکینی و لابیا حذف کرده اید.
  • قبل از جلسه لیزر درمانی از مصرف کافئین اجتناب کنید.
  • شما می توانید یک مسکن ضعیف به غیر از ایبوپروفن استفاده کنید.
  • سعی کنید برنامه لیزر درمانی خود را طوری تنظیم کنید که یک هفته قبل یا یک هفته بعد از دوره پریودی شما باشد.
  • مهم تر از همه به یک مرکز لیزر معتبر برکه مراجعه کنید تا استرس نداشته باشید.
مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

چگونه می توانید خود را برای لیزر موهای زائد برزیلی آماده کنید   

آیا لیزر برزیلی درد دارد؟ | رفع موهای زائد در مرکز لیزر برکه بدون درد

طبیعی است که قبل از شروع دوره درمان با لیزر در این منطقه کمی استرس داشته باشید. زیرا این منطقه بسیار حساس بدن شما است ، لذا ضروری است که درمان ها راحت ، ایمن و آرام باشند.

اگر در مورد هر جنبه ای از این درمان مطمئن نیستید ، لطفا یک مشاوره چند دقیقه ای با یکی از متخصصین لیزر دریافت کنید تا اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.

ما در طول هر هفته تعداد زیادی لیزر بیکینی در مرکز لیزر برکه انجام می دهیم.  بنابراین لطفاً بدون  احساس ناراحتی  وقت خود را رزرو کنید و در اولین فرصت به ما مراجعه فرمایید.

 

عوامل درد در هنگام لیزر برزیلی

دردی که در طول فرآیند حذف لیزر موهای زائد ناحیه برزیلی احساس می کنید بستگی به سه عامل زیر دارد :

  1. ضخامت موها ،
  2. تکنولوژی و کیفیت لیزر مورد استفاده برای انجام این روش ،
  3. تجربه و تخصص اپراتور لیزر برای انجام این روش.

موهای ضخیم و سیاه انرژی بیشتری را جذب می کنند و از این رو درمان با لیزر در این ناحیه در طول جلسه درمانی باعث ایجاد احساس سوزش و درد می شوند.  استفاده از آخرین و مطمئن ترین تکنولوژی لیزر مانند لیزر اسکلپیون مدیو استار موجب می شود که از احساس گرما کاسته شود و درد و التهاب در طول جلسه درمان احساس نشود.

لیزر اسکلپیون مدیو استار یک لیزر مدرن است و به همین دلیل بدون درد است و تجربه شما بی خطر و بدون درد خواهد بود.

 آیا لیزر برزیلی درد دارد؟ | رفع موهای زائد در مرکز لیزر برکه بدون درد

یک متخصص لیزر پارامترهای انرژی را با توجه به نوع پوست و موی شما در نظر می گیرد تا بهترین تکنیک برای از بین بردن موهای زائد را به شما ارائه دهد.

تنظیم مناسب دستگاه لیزر باعث می شود که تجربه مشتری در انجام روش لیزر موهای زائد ناحیه برزیلی بدون درد باشد و لیزر برزیلی با استراحت های کوتاه در طول جلسه درمانی (کمتر از چند ثانیه) برای جلوگیری از گرما و احساس ناخوشایند درد و یا تحریک انجام شود.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie l

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا