هزينه تزريق فيلر زير چشم چقدره؟کدوم مارک؟کدوم مرکز؟!

هزينه تزريق فيلر زير چشم

هزينه تزريق فيلر زير چشم

اگر زیر چشمتان سیاه و  گودافتاده باشد، بیشتر مردم فقط دو حدس بیشتر ندارند: اول این که دچار اعتیاد شدی، یا این که خواب کافی نداشته ای!

اما به نظر ما وقتش رسیده که یک احتمال دیگر رو هم در نظر بگیریم! سیاهی و گودی زیر چشم ممکن است به خاطر عوامل ژنتیکی و گردش خون پایین در این ناحیه باشد. برای بروز این مشکل می توان هزار و یک دلیل آورد اما اگر سیاهی و گودی زیر چشم، به یکی از اصلی ترین دغدغه های شما در رابطه با زیبایی صورتتان بدل شده است، پس احتمالاً باید فکری اساسی به حال آن کنید.

تا حالا به گوشتان خورده که تزریق فیلر می تواند تاثیر خیلی خوبی در رفع این سیاهی ها و گودی ها داشته باشد؟ خب باید بگوییم که به تدریج این راهکار درمانی، خیلی خیلی محبوب شده و در حال حاضر هم خیلی از پزشکان زیبایی آن را توصیه می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزينه تزريق فيلر زير چشم
هزينه تزريق فيلر زير چشم

اما سوالی که این وسط مطرح می شود این است که اصولاً هزینه تزریق فیلر زیر چشم زیاد است یا کم؟ خب خیلی ها نمی توانند از عهده ی هزینه های این قبیل درمان های زیبایی بربیایند. اما در صورتی که تنها معضل شما مربوط به هزینه و قیمت است، اصلاً نگران نباشید:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک مترو قلهک) می تواند بهترین انتخاب شما برای دریافت هزینه های پایین و به صرفه ی خدمات زیبایی باشد. افتخار داریم که با استفاده از بهترین محصولات و مارک های فیلر، درمان های لازم را برای شما انجام دهیم. هم چنین تخفیف های خیلی خوبی هم برای مراجعه کنندگان عزیز در نظر گرفته ایم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین مارک فیلر زیر چشم

اما حالا که از بحث هزینه ها گذشتیم، اجازه بدهید راجع به اهمیت مارک فیلر برای تزریق زیر چشم صحبت کنیم. اگر برخی مراکز قیمت بالاتری برای خدمات زیبایی خود ارائه می کنند، احتمال دارد که این مسئله به خاطر کیفیت بالای مواد و محصولات آن ها باشد. یادتان باشد که ناحیه زیر چشم بسیار حساس و ظریف است. بنابراین نمی توان با تزریق مارک های چینی و تقلبی، سلامت خودمان را به خطر بیاندازیم.

بهترین مارک فیلر زیر چشم
بهترین مارک فیلر زیر چشم

مارک های اورجینال فیلر کم نیستند، کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید و ببینید که تنوع محصولات در این زمینه چقدر زیاد است. اما دو تا توصیه ی اصلی برای شما داریم:

  • حتما فیلری که انتخاب می کنید حاوی هیالورونیک اسید باشد. این ماده حیاتی باعث می شود که رطوبت و آب بیشتری در بافت ها حفظ شود و به این ترتیب کلاژن و الاستین بیشتری هم در پوست تولید می شود. پس یادتان نرود: هیالورونیک اسید، ماده ی اصلی بهترین مارک های فیلر
  • حتما دقت کنید که مارک فیلری که استفاده می کنید، وزن مولکولی کمی داشته باشد. به این ترتیب سنگینی زیادی زیر چشمتان احساس نخواهید کرد. البته لازم نیست که شما نگران این مسائل باشید. اگر پزشکتان را به دقت انتخاب کرده باشید، خود او بهترین مارک ها را برایتان انتخاب می کند.

اگر بخواهیم معتبرترین مارک های فیلر را به صورت خلاصه فهرست کنیم ، باید نام مارک هایی مانند ژوویدرم، رستیلن، استایلج، رووفیل، پرفکتا و … را نیز ببریم. اما دقت داشته باشید که هر کدام از این مارک ها ممکن است نسخه های متفاوتی داشته باشند که هر کدام برای تزریق در یک نقطه ی خاص از صورت مناسب باشند.

توصیه ی خیلی مهم: از تزریق هرگونه برندی که نام آن ناآشناست، اجتناب کنید. پیشنهاد می کنیم اطلاعاتی کلی درباره بهترین مارک های فیلر به دست آورید تا فریب تبلیغات واهی و دروغین را نخورید!

ماندگاری ژل زیر چشم

متاسفانه مثل تمام چیزهای خوب، فیلر زیر چشم هم ماندگاری همیشگی ندارد و باید بعد از مدتی درمان خود را تکرار کنید. زمانی که فیلر را زیر چشم تزریق می کنید، بدن بیکار نخواهد نشست و شروع به تجزیه و جذب این ماده خواهد کرد. به همین خاطر است که بعداز مدتی، مواد فیلر به طور کامل جذب بدن خواهند شد و دیگر اثری از آثار آن باقی نخواهد ماند.

ماندگاری ژل زیر چشم
ماندگاری ژل زیر چشم

حالا سوال این جاست که روند تجزیه و جذب مواد فیلر چه مدت طول می کشد؟ خب این مسئله بستگی به برند فیلر و هم چنین سوخت و ساز بدن خود فرد دارد. برخی فیلرها ماندگاری بیشتری نسبت به سایر برندها دارند. اما به هیچ وجه نباید ژنتیک فرد را نادیده گرفت. به همین دلیل ممکن است فیلری که روی صورت دوستتان تا 2 سال هم دوام داشته است، برای شما بیشتر از 6 ماه ماندگاری نداشته باشد.

اصولاً بهتری مارک های فیلر دوامی حدود 12 الی 24 ماه خواهند داشت. البته ناگفته نماند که محل تزریق فیلر هم در ماندگاری آن بی تاثیر نخواهد بود. در حقیقت هر جا که گردش خون بیشتر باشد، احتمالاً دوام فیلر نیز کمتر خواهد بود.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

ممکن است چندین میلیون برای تزریق فیلر زیر چشم هزینه کنید اما در نهایت به خاطر مراقبت های اشتباه و عدم اهمیت به دستورالعمل های پزشک، هیچ نتیجه ای نگیرید. بنابراین توصیه می کنیم که این بخش را کاملاً جدی بگیرید.

بارها پیش آمده که افراد به خاطر عدم آگاهی از مراقبتهای بعد از تریق فیلر زیر چشم دچار عوارض جانبی خیلی بدی شده اند:

  • بعد از تزریق فیلر، سعی کنید سرتان را بالا نگه دارید. مدتی طول می کشد تا فیلر با بدن تطبیق پیدا کند. به همین خاطر دراز کشیدن و خوابیدن بلافاصله بعد از تزریق فیلر، ممکن است منجر به جا به جایی مواد فیلر شود
  • انجام فعالیت های سنگین، ورزش و…را به مدت 24 ساعت کنار بگذارید. افزایش فشار خون باعث سوخت و ساز بیشتر بدن می شود و قبل از این که مواد فیلر با بدن تطبیق پیدا کنند، ممکن است سوزانده شوند.
  • قرار گرفتن در معرض گرما و حرارت هم مصداق بارز سوخت و ساز بیشتر بدن است.
  • آرایش و استفاده از محصولات بهداشتی تا 24 ساعت ممنوع(به خصوص زیر چشم و در محل تزریق)
  • دوش گرفتن و شستن صورت خود را به 24 ساعت بعد از تزریق موکول کنید

مراقبت های خیلی زیاد دیگری هم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. قطعاً خود پزشکان شما را راهنمایی خواهند کرد.

زنده و پیروز باشید

محقق و گردآورنده:  ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا