نتایج لیزر موهای زائد چه موقع دیده می شود؟ مرکز لیزر برکه+ فیلم

نتایج لیزر موهای زائد چه موقع دیده می شود؟ مرکز لیزر برکه

نتایج لیزر موهای زائد چه موقع دیده می شود؟ مرکز لیزر برکه

نتایج لیزر موهای زائد برای افرادی که ترجیح می دهند پوست صاف و بدون مو داشته باشند ، ایده آل است.   یکی از بهترین درمان هایی که در زیبایی پوست خانم ها و همچنین آقایان مؤثر است ، لیزر موهای زائد است که ظاهر شما را چند برابر زیباتر و جذاب تر می کند.

گزینه های مختلفی برای حذف موهای زائد موجود است. اما اگر بخواهید یک روش با نتایج دائمی  را انتخاب کنید ، آن لیزر موهای زائد است.    این روش با تکنولوژی بالا از انرژی نور برای از بین بردن فولیکول موها استفاده می کند و حتی موهای کرکی شما را هم از بین می برد.

برای رسیدن به نتایج مورد نظر قبل از اینکه این روش را انجام دهید ، جوانب مثبت و منفی آن را مطالعه کنید تا اطلاعاتی را که لازم دارید به دست بیاورید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

دست یافتن به نتایج مطلوب با لیزر کار سختی نیست

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

خدماتی که توسط لیزر به مشتریان ارائه می شود ،  در ابتدا ممکن است به نظر سخت باشد ، اما در واقع بسیار ساده است. دکتر مارگاریا لولیس متخصص پوست نیویورک می گوید: “انرژی لیزر توسط رنگدانه در فولیکول مو جذب می شود و موجب تخریب ریشه می شود.” هنگامی که ریشه نابود می شود ، نمی تواند موهای بیشتری تولید کند.

 

سه لیزر اصلی وجود دارد.

در اینجا سه لیزر اصلی که بیشتر از سایر لیزرها مورد استقبال واقع شده اند :

لیزر دایود : لیزر دایود برای پوست های روشن و تیره بسیار مؤثر است.

لیزر الکساندریت : این لیزر سریع ترین نوع لیزر است و برای درمان مناطق بزرگ تر بدن در میان مشتریانی که دارای رنگ پوست روشن تا زیتونی هستند ، بهترین تأثیر را دارد.

لیزر Nd: YAG :  این لیزر با پالس طولانی را می توان با خیال راحت بر روی تمام انواع پوست ، از جمله پوست های برنزه استفاده کرد. در مقایسه با انواع دیگر لیزرها برای موهای روشن و کرکی کمتر مؤثر است.

 

نتایج لیزر برای این چهار منطقه عالی است   

نتایج لیزر برای این چهار منطقه عالی است

در حالی که حذف موهای زائد با لیزر می تواند بر روی هر بخشی از بدن که مایل به حذف مو از آن هستید ، مؤثر باشد ، نتایج لیزر درمانی به خصوص در مناطق بیکینی ، لب ، چانه و زیر بغل بیشتر مؤثر است.

 

افرادی که دارای موهای ضخیم ، زیر و تیره هستند بهترین نتایج را از لیزر می گیرند 

اگر شما موهای تیره و زبری دارید که بعد از هر بار شیو کردن نوک تیزشان از زیر پوست سردر می آورد ، بهترین درمان برای شما لیزر است.  نتایج لیزر برای موهای ضخیم ، زیر و تیره عالی است.  چون لیزر پیگمنت یا رنگدانه را در فولیکول مو جذب می کند و هر چه این رنگدانه تیره تر باشد ، راحت تر جذب لیزر می شود.

برخی موها بسیار مقاوم هستند و گاهی بعد از لیزر موهای زائد ،  به دلیل تغییرات هورمونی یا فعال شدن لامپ های مو در طول دوره درمان دوباره رشد می کنند.  این اتفاق به ندرت پیش می آید.

 

اگر داروهای خاصی مصرف می کنید ، لیزر نکنید

مصرف بعضی از داروها با لیزر موهای زائد ناسازگار است.  هر نوع داروئی که حساسیت به نور دارد حداقل یک هفته قبل از درمان باید متوقف شود.  اکثر آنتی بیوتیک ها می توانند حساسیت به نور داشته باشند ، بنابراین اگر عفونت دارید ، پس از تکمیل دوره درمان جلسات لیزر درمانی را شروع کنید.

همچنین ترکیباتی مانند رتینوئید و اسیدهای هیدروکسیل می توانند سبب بروز التهاب سلول های پوست در طول دوره درمان با لیزر می شوند.

 

نتایج لیزر را بعد از 6 تا 8 جلسه درمان خواهید دید

 نتایج لیزر را بعد از 6 تا 8 جلسه درمان خواهید دید

زمان رسیدن به نتایج واقعی در افراد مختلف متفاوت است.  بنابراین تعداد جلسات لیزر درمانی برای هر فرد متفاوت است.  دکتر لوئیس توضیح می دهد که ”  لیزر موهای زائد هنگامی کار می کند که مو در مرحله رشد فعال خود قرار دارد.”

بخش های مختلف بدن دارای نرخ های رشد متفاوت هستند و بنابراین تعداد جلسات درمان برای هر فرد ممکن است بیشتر یا کمتر باشد.   اکثر مشتریان ما برای رسیدن به نتایج واقعی به طور متوسط نیاز به ​​6 تا 8 جلسه درمان برای حذف کامل موهای خود دارند.

 

 شما باید در تمام جلسات لیزر شرکت کنید

یکی از بزرگ ترین اشتباهات مردم این است که جلسات لیزر درمانی خود  را کامل نمی کنند .  هنگامی که رشد موها کاهش می یابد ، مراجعه کنندگان دیگر تمایلی به ادامه جلسات ندارند.  زیرا نمی دانند که در هر جلسه لیزر فقط تعدادی از موها که در چرخه رشد هستند از بین می روند و بقیه که در مرحله استراحت هستند ، پس از مدتی رشد می کنند.  پس اگر واقعا می خواهید نتایج لیزر موهای زائد مؤثر باشد، به حرف پزشک خود گوش کنید.

 

لیزر موهای زائد نباید دردناک باشد

لیزر موهای زائد اگر توسط دستگاه پیشرفته با تکنولوژی بالا و تکنسین با تجربه انجام بشود هیچ ناراحتی برای کاربران ایجاد نمی کند.  ما در مرکز لیزر و زیبایی برکه برای افرادی که از پروسه لیزر درمانی وحشت دارند و یا آستانه دردشان خیلی پایین است ، از کرم های بی حسی موضعی استفاده می کنیم تا راحت تر باشند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

فیلم تجربه یکی از کاربران در مرکز لیزر برکه

اگر پریود هستید ، نگران نباشید  

بر خلاف اپیلاسیون بیکینی ، شما نباید در طول پریودی جلسه لیزر درمان خود را لغو کنید.  بسیار مهم است که جلسات درمان بطور منظم تداوم داشته باشند.  اگر می خواهید خط بیکینی را لیزر کنید ، مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

قبل از جلسه لیزر درمانی شیو کنید  

ما از شما می خواهیم که منطقه ای را که  می خواهید لیزر کنید ، قبل از جلسه لیزر درمانی شیو کنید.  تا موها روی سطح پوست نباشند و پوست شما آسیب نبیند و لیزر بتواند به ریشه مو نفوذ کند. شما نباید از یک ماه قبل از جلسه لیزر اپیلاسیون یا بلیچ کنید.  زیرا لیزر به ریشه موها نیاز دارد تا به طور مؤثر آنها را نابود کند.  در فاصله جلسات لیزر فقط می توانید موها را شیو کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

بعد از درمان باید از ضد آفتاب با SPF  استفاده کنید  

بعد از درمان باید از ضد آفتاب با SPF استفاده کنید  پس از جلسه لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است   

هزینه لیزر موهای زائد می تواند متفاوت باشد و بستگی دارد که کدام منطقه از بدن را می خواهید لیزر کنید.   تعداد جلسات لیزر هم در قیمت آن تأثیر دارد.  اگر فکر می کنید که هزینه لیزر زیاد است به این فکر کنید که نتایج لیزر همیشگی است و در خرید ژیلت و رفتن به سالن های اپیلاسیون صرفه جویی خواهید کرد.

 

خطرات و عوارض لیزر چیست؟  

لیزر موهای زائد یک درمان امن است ، اما احتمال سوزش وجود دارد.  در حالی که FDA می افزاید که تاول زدن ، تغییر رنگ پوست ، قرمزی و زخم نیز از عوارض جانبی بالقوه اما نادر لیزر است. همچنین ممکن است که موهای شما دوباره رشد کنند.  ممکن است برای درمان موهای جدید نیاز به درمان سالانه داشته باشید.

 

لیزر همه موها را از بین نمی برد

با لیزر درمانی  70٪ از فولیکول های موی شما به طور کامل از بین می روند ، اما  ممکن است موهای کرک مانند و روشن رشد کنند که به سختی دیده می شوند.  اگر چیزی بیش از این باشد ، شارژ سالیانه لیزر به شما کمک می کند.   نتایج لیزر موهای زائد عالی است و مشتریان ما همگی از پروسه درمان خود راضی و خوشحال هستند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا