مرکز لیزر نزدیک مترو ،کجا خوبه؟!

مرکز لیزر نزدیک مترو

مرکز لیزر نزدیک مترو

حتما این روزها هر بار که به صفحات اجتماعی اینستاگرام و تلگرام سر می زنید، فقط صحبت از شیوع بیماری کروناست! خب طبعاً همه ی ما تمام تلاشمان را می کنیم که از خانه بیرون نرویم و به نوعی ارتباط خود را با مکان های شلوغی مثل مترو قطع کنیم. اما بلاخره این ویروس هم کارش ساخته می شود و دوباره باید روند عادی زندگی مان را طی کنیم و رفت و آمدمان در مترو را ادامه بدهیم.

یکی از مسائلی که همیشه از پرسنل ما در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران پرسیده می شود، این است که آیا لوکیشن مرکز، به ایستگاه های مترو نزدیک است یا خیر؟! آیا جای پارک دارد ؟

مرکز لیزر نزدیک مترو
مرکز لیزر نزدیک مترو

خب در پاسخ به سوال باید بگوییم که مرکز ما تنها دویست متر بالاتر از متروی قلهک است و این مسئله برای خیلی از مراجعه کنندگان ما که از مسیرهای دور و دراز به سمت شمال تهران می آیند، مزیت محسوب می شود. اما متاسفانه همان طور که می دانید خیابان شریعتی و نزدیک مترو قلهک، همیشه شلوغ و پر از ترافیک است و بهترین راهکار برای رساندن خودتان به مرکز ما، استفاده از مترو است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران، تلاش دارد تا با استفاده از ارائه ی بهترین خدمات زیبایی، قدمی در جهت رفاه حال شما برداشته باشد. این مرکز مجهز به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است که قدرت دو برابر نسبت به دیگر دستگاه ها دارد و بهترین گزینه برای انواع تایپ های پوست و مو است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این مرکز و اخذ نوبت از آن، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

تخفیف لیزر موهای زائد در تهران

اگر از فاکتور اول و نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی بگذریم، یکی از مهم ترین ویزگی های یک مرکز لیزر خوب این است که گاهی تخفیف ارائه کند. تخفیف گرفتن چیز جذاب و دلچسبی است. به همین خاطر رضایت مراجعه کنندگان از خدمات شما بالاتر می رود اما دقت داشته باشید که به تخفیف های هر مرکزی نمی توان اعتماد کرد.

برخی ها به خاطر این که خدمات دستگاه های قدیمی و بدون اثر خود را بفروشند، تخفیف می زنند. به همین خاطر قبل از هر چیزی اگر خواستید تخفیف لیزر موهای زائد بگیرید، تحقیق کنید که از چه دستگاهی برای شما استفاده می شود. در صورتی که این دستگاه نا شناخته و قدیمی باشد، بهتر است بدانید که تخفیف گرفتن از آن، به دردسرهای بعدی آن نمی ارزد.

خیلی از این دستگاه های قدیمی اثراتی مانند سوختگی و التهاب شدید بر روی پوست بر جای می گذارند. به عنوان مثال نگاهی به تصاویر موجود در اینترنت بیاندازید. چندی پیش تجربه زنی را در اینترنت می خواندم که به هوای تخفیف گرفتن، به سراغ مرکزی رفته بود که هنوز از دستگاه قدیمی و منسوخ شده ای مانند آی پی ال برای لیزر استفاده می کرد. زن بیچار که نمی دانست، اصولاً به این دسته از دستگاه ها، دستگاه های شبه لیزر می گویند، اعتماد کرده و درمان خود را انجام داده بود! اما التهاب و سوختگی او به قدری زیاد شده بود که هنوز با مشکلات آن دست و پنجه نرم می کرد. علاوه بر این، موهای زائدش نیز بعد از مدت کوتاهی بازگشته بود.

تخفیف لیزر موهای زائد در تهران
تخفیف لیزر موهای زائد در تهران

خوشبختانه در مرکز ما، از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم. این دستگاه که با نام تجاری اسکلپیون مدیواستار 2019 (ساخت کمپانی زایس آلمان) شناخته می شود، از جمله بهترین دستگاه های لیزر روز دنیاست. این دستگاه مجهز به سیستم کولینگ خیلی قوی است و به همین خاطر نه دردی ایجاد می کند و نه سوختگی و التهاب خواهد داشت!

تخفیف های لیزر ما با این دستگاه خواهد بود. به همین خاطر نیازی نیست که نگران عوارض استفاده از این دستگاه باشید. در صورتی که هم چنان به اثرات این دستگاه شک دارید، می توانید جستجوی کوتاهی در اینترنت داشته باشید و با ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه آشنا شوید.

بهترین مرکز لیزر تهران

خب تا این جای کار دو تا از ویژگی های بهترین مرکز لیزر را برشمردیم اما مسئله به همین جا ختم نمی شود. به عنوان مثال اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر تهران هستید، باید به دنبال مرکزی باشید که بهترین خدمات را ارائه کند. اگر در جلسه ی اول قیمتی را بابت هزینه لیزر موهای زائد از شما دریافت کرد، تا جلسه آخر افزایش قیمت نداشته باشد. یک مرکز خوب باید بالاترین حد از بهداشت را برای هر فرد رعایت کند. به خصوص در این روزهای که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است و همین مسئله باعث شده که خیلی از افراد به خاطر عدم اطمینان به مراکز زیبایی؛ به طور کلی جلسات درمان خود را کنسل می کنند.

خوشبختانه در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از راهکارهای زیر برای رعایت بالاترین حد از بهداشت استفاده می کنیم:

اول از همه چندین لایه سلفون به دور هندپیس کشیده می شود تا هیچ جای دستگاه با بدن فرد تماس نداشته باشد. لیزر اسکلپیون تنها دستگاهی است که می تواند چنین امکانی را ارائه کند. دستگاه های دیگر به جای سلفون یک بار مصرف؛ از هد جداگانه برای هر بیمار استفاده می کنند اما در این شرایط هم امکان تماس دیگر نواحی هندپیس با پوست بدن فرد وجود دارد.

بهترین مرکز لیزر تهران
بهترین مرکز لیزر تهران

رو تختی بعد از اتمام جلسه ی لیزر هر شخص تعویض خواهد شد

اپراتور لیزر بعد از لیزر هر فرد، دستکش های خود را تعویض کرده و در سطل آشغالی که تقریباً هر دو ساعت از اتاق بیرون برده می شود، می اندازد.

به هیچ وجه اجازه ی ورود افراد با کفش به داخل اتاق لیزر داده نمی شود. کفش ها بیرون از اتاق باید دربیایند و از دمپایی های مخصوصی که مرتب ضد عفونی می شوند و با روکشی پوشانده می شوند، استفاده می گردد.

تمام این مسائل را بالاترین میزان از جدیت در مرکز زیبایی ما دنبال می شود. بنابراین خیالتان از بابت بهداشت مرکز آسوده و راحت باشد.

مرکز لیزر در خیابان شریعتی

در نهایت اینکه باید بگوییم اگر به دنبال مرکزی هستید که بهترین خدمات لیزر موهای زائد را به شما عزیزان ارائه کند و هم چنین در نزدیکی مترو شریعتی و قلهک باشد، احتمالاً بهترین انتخاب شما مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران است.

شما می توانید از لینک زیر به دیگر شعبات مرکز ما مراجعه کنید

تهران اسکین

گردآورنده: ناصری

1 دیدگاه دربارهٔ «مرکز لیزر نزدیک مترو ،کجا خوبه؟!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا