مراقبت های بعد از هایفو |رایج ترین عوارض هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفو

مراقبت های بعد از هایفو

سلام به تمام دوستداران زیبایی و جوانی

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به این معنیست که احتمالاً تا حالا هایفوتراپی را انجام داده اید و اکنون می خواهید درباره ی مراقبت های بعد از هایفو اطلاعات بیشتری به دست آورید.

خب نباید به هیچ وجه نگران باشید، چرا که تصمیم داریم در مورد تمام نکاتی که بعد از هایفو باید در نظر داشته باشید، صحبت کنیم. بعد از آن به سراغ عوارض هایفو می رویم و بهترین اطلاعات ممکن را به شما خواهیم داد. با ما همراه باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مراقبت های بعد از هایفو
مراقبت های بعد از هایفو

برای این که از بروز هرگونه پیامد یا عوارض جانبی منفی بعد از هایفوتراپی اجتناب کنید، باید چندین اقدام مهم و لازم را انجام دهید. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که درمانی بی نقص را طی خواهید کرد:

  • از قرار گرفتن در معرض گرما و سرمای شدید اجتناب کنید و با استفاده از ضدآفتاب ها از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.
  • به مدت 24 ساعت از مصرف هرگونه محصولی که موجب التهاب پوست شما خواهد شد اجتناب کنید.
  • ممکن است تا چندین روز بعد از اتمام هایفوتراپی دچار کبودی شوید. اما به تدریج رنگ این کبودی ها از آبی تیره به زرد تغییر پیدا می کند. بیشتر مواقع نواحی اطراف چانه و استخوان گونه دچار کبودی می شوند. نکته ی دیگری که می توانید برای اجتناب از بروز کبودی به کار ببرید، این است که 7 روز قبل از شروع جلسه ی درمانی خود از مصرف داروهای رقیق کننده ی خون اجتناب کنید.
  • ممکن است پوستتان تا مدتی حساس شود. به خصوص زمانی که آن را لمس می کنید، یا می شویید یا حتی آرایش می کنید. به همین دلیل تا 24 ساعت مصرف لوازم آرایشی را فراموش کنید. برای شستن پوست هم می توانید از دستمال مرطوب استفاده نمایید.

عوارض هایفو

در ادامه به برخی از رایج ترین عوارض هایفو اشاره کرده ایم:

درد هایفوتراپی

هایفوتراپی معمولا بدون درد است اما بیشتر مراجعه کنندگان اندکی احساس سوزن سوزن شدن یا گرمای پوست را خواهند داشت. البته باید بگوییم که برخی افراد که تحمل درد کمتری دارند، ممکن است در طول درمان خود دچار درد شوند اما با اتمام درمان، درد هم متوقف می شود.

بعضی از مراجعه کنندگان از این درد اندک احساس ناراحتی می کنند اما با گذشت مدتی از درمان و دیدن نتیجه فوق العاده نهایی قطعا رضایتشان حاصل می شود. گاهی اوقات ممکن است یک متخصص بیهوشی یا بی حسی کنار شما حضور داشته باشد تا از درد احتمالی هایفوتراپی کم کند. اما اصولا درد این روش درمانی آنقدری نیست که آزاردهنده باشد.

درد هایفوتراپی
درد هایفوتراپی

پوسته پوسته شدن بعد از هایفو

در یکی از تحقیقاتی که در مورد عوارض هایفو صورت گرفت، پوسته پوسته شدن رایجترین عارضه هایفوتراپی شناخته شد. وقعیت این است که احتمال دارد نواحی تحت درمان دچار قرمزی و پوسته پوسته شدن بشوند. البته اگر پوست نازک و حساسی داشته باشید. ولی خبر خوب این است که بدانید که این عارضه ها هم جدی و دائمی نبوده و بعد از مدتی خود به خود از بین می روند. گاهی اوقات پزشک بعد از جلسه کرم های مخصوصی را برای شما تجویز می کند تا بتوانید این حالت را هرچه زودتر برطرف نمایید.

ورم بعد از هایفو

ورم بعد از هایفو یکی از شایعترین سوالاتی است که در مورد هایفو پرسیده می شود. واقعیت این است که ورم بعد از هایفو، از عوارض جانبی نادر این درمان به حساب می آید. اگرچه به خاطر تفاوت جنس پوست افراد با هم ممکن است برای برخی از مراجعه کنندگان رخ بدهد. اما حتی اگر ورم بعد از هایفو هم اتفاق افتاد باز هم جای نگرانی نیست. چراکه این هم یک عارضه سطحی و زودگذر است که بدون نیاز به درمان خاصی خود به خود از بین می رود.اگر می خواهید روند رفع ورم را تسریع کنید می توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید.

بی حسی بعد از هایفو

امواج اولتراسوندی که در روند هایفوتراپی به عمق پوست تابیده می شوند عمیق ترین لایه های زیرین را هدف قرار می دهند تا با آزادسازی انرژی در آنجا موجب ترشح مجدد کلاژن برای رفع چین و چروک های صورت بشوند. تکنولوژی هایفوتراپی به قدری منحصر به فرد است که عملا تنها روشی است که می تواند با نفوذ به لایه ی اسماس(عمیقترین لایه پوست) ، علاوه بر جوانسازی موجب لیفت صورت هم بشود. آن هم به صورت غیرتهاجمی. نحوه اثر گذاری این امواج با تولید انرژی گرمایی و ایحاد یک آسیب کنترل شده است. این اتفاق گاهی از اوقات می تواند موجب بروز بی حسی در ناحیه تحت درمان شود. مخصوصا در نواحی حساسی مانند دور لب و چشم.

چنانچه این بی حسی رخ داد می توانید از بی خطر بودن آن مطمئن باشید. چراکه بدون نیاز به درمان تکمیلی رفته رفته خودش بعد از دو هفته کاملا برطرف خواهد شد.

بی حسی بعد از هایفو
بی حسی بعد از هایفو

تغییر رنگ پوست بعد از هایفو

هایفو معمولا خود به خود باعث روشن تر شدن رنگ پوست می شود. چون روند تغییر سلولی باعث ایجاد سلول های جدیدتری می شود که رنگدانه های روشن تری دارند. اما در موارد بسیار نادری ممکن است عکس این اتفاق رخ بدهد که متأسفانه پتانسیل دائمی بودن هم دارد. یعنی باعث تیره تر شدن پوست بشود. اما لازم نیست نگرانی چندانی به خود راه دهید. چراکه تا زمانی که به یک مرکز معتبر و تخصصی مراجعه نمایید پزشک درمانگر با بررسی و ارزیابی دقیق اولیه می تواند احتمال بروز چنین مشکلاتی را پیش بینی کند و اقدامات پیشگیرانه لازم را صورت دهد.

بهترین مرکز هایفو تهران

انتخاب یک مرکز مناسب و باکیفیت اهمیت زیادی در کاهش خطرات و عوارض جانبی احتمالی هایفوتراپی خواهد داشت. اگر به دنبال یک درمان ایمن و البته موثر می گردید حتما در انتخاب مرکز مناسب دقت داشته باشید. اما هر مرکزی گرانتر بود الزاما بهترین نیست. مراکز معتبر تناسب بین کیفیت و قیمت را رعایت می کنند. یعنی نه انقدر گران هستند و نه آنقدر ارزان.

از جمله بهترین مراکز برای هایفوتراپی در پایتخت، مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران است که با کادری مجرب و متخصص و بهترین دستگاه های هایفو، درمانی کاملا با کیفیت را به شما وعده می دهد. علاوه بر کیفیت بالای درمان، تعرفه های معقول و تخفیف های ویژه این مرکز باعث هرچه به صرفه تر شدن هایفوتراپی در آن شده اند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و همچنین برای گرفتن نوبت هایفو بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا