لیزر موهای زائد بدون درد ، بدون عوارض | در بهترین مرکز لیزرموهای زائد

لیزر موهای زائد بدون درد ، بدون عوارض در بهترین مرکز لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدون درد ، بدون عوارض در بهترین مرکز لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد ، بدون درد   … بدون مو  … !

درمان بدون درد موهای زائد با لیزر را در بهترین مرکز لیزر موهای زائد انجام دهید.  لیزر موهای زائد اکنون می تواند شما را از شیو کردن و اپیلاسیون دردناک نجات بدهد.  زیرا تقریباً بدون درد است.  اکنون می توانید صاحب یک پوست  لطیف و نرم بشوید.

دستگاه لیزر اسكلپيون مدیو استار با تکنولوژی بالا در زمینه زیبایی و رفع موهای زائد پیشگام است.   دستگاه لیزر  اسكلپيون با استفاده از فن آوری های مختلف قادر به انجام انواع درمان ها می باشد.

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار با تکنولوژی بالا موجب می شود تا طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف ، در یک طراحی منحصر به فرد در زمینه زیبایی انجام شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

استفاده از لیزر اسکلپیون یک راه حل مؤثر و دائمی برای رفع موهای زائد است که ساده و آسان می باشد.    در واقع این لیزر با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته جدید به عنوان یکی از راحت ترین گزینه های حذف موهای زائد در دسترس است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

کاهش عوارض جانبی لیزر

استفاده از لیزر اسکلپیون خطر عوارض جانبی و درد را کاهش می دهد.  تکنولوزی پیشرفته این لیزر  به آرامی منطقه مورد نظر را گرم می کند. پالس های انرژی به تدریج حرارت را به فولیکول ها در زیر لایه پوست انتقال می دهند.   یک مکانیسم خنک کننده اضافی دیگر باعث می شود که سطح پوست شما در طول درمان  سرد و راحت باشد.

اکثر مردم در مرکز لیزر برکه درمان خود را با راحتی و آرامش آرام و تقریباً بدون درد انجام می دهند.    در حالی که تحمل درد ذهنی است ، بسیاری از بیماران این درمان را آرام بخش و مانند “ماساژ سنگ داغ” توصیف می کنند.

بیشتر لیزر های حذف موهای زائد از مقدار زیادی گرما برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می کنند تا باعث کاهش دائمی موها بشوند.  از سوی دیگر، لیزر اسکلپیون یک تکنولوژی منحصر به فرد است که حرارت کم و انتقال سریع را ارائه می دهد.

با استفاده از حرارت کم ، درد  کاهش می یابد و خطر عوارض جانبی  به حداقل می رسد. به همین دلیل است که هیچ کرم بی حس کننده ای لازم نیست.

حتماً شما هم داستان های ترسناکی درباره سوختگی با  لیزر شنیده اید؟ اما همه را فراموش کنید.  از همه مهم تر، سرعت بالای درمان با لیزر اسکلپیون است.  مدت لیزر درمانی برای قسمت های کوچک بدن مانند پشت لب حدود 1 دقیقه است.  سرعت این دستگاه در حدود دو برابر دستگاه های دیگر است.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

آیا جلسات درمان متعدد لیزر مورد نیاز است؟

 لیزر موهای زائد بدون درد ، بدون عوارض در بهترین مرکز لیزر موهای زائد

درمان های متعددی برای درمان حذف موهای زائد به دلیل چرخه طبیعی رشد مو مورد نیاز است.   به این دلیل  که هر فولیکول مو پس از مراحل رشد و استراحت در مرحله بعدی رشد می کند.

تعداد فولیکول های فعال و طول فاز رشد متفاوت است و اولین درمان تنها به برخی از فولیکول ها آسیب می رساند.  پس از چند هفته ، فولیکول های مو که در حال استراحت بوده اند وارد مرحله رشد می شوند و پس از آن باید درمان شوند.

این روش می تواند بسته به اندازه منطقه مورد درمان از 1 دقیقه برای بخش های کوچک تا 45 تا 50 دقیقه برای کل بدن زمان می برد.

درمان ها را می توان با فواصل ماهیانه تکرار کرد. به این ترتیب ، پس از حداکثر  4 تا 8 درمان ، بیشتر فولیکول های مو در هر محل خاص می توانند با موفقیت درمان شوند.

 

دستورالعمل قبل از درمان با لیزر

  • سعی کنید از 2 هفته قبل از درمان خود در معرض نور خورشید قرار نگیرید. و یا از یک کرم ضد آفتاب خوب در منطقه  درمان شده استفاده کنید.  اگر پوست خود را برنزه کرده اید ،  لطفا به تکنسین لیزر خود اطلاع دهید.
  • حدود 2 هفته قبل از تاریخ درمان ، منطقه مورد نظر را اپیلاسیون نکنید. لیزر فقط موهایی را که در فولیکول قرار دارند مورد هدف قرار می دهد.
  • شب قبل از جلسه لیزر درمانی منطقه مورد نظر را شیو کنید.
  • اگر قصد دارید که موهای پشت تان را لیزر کنید و نمی توانید خودتان آن را شیو کنید ، ما این کار را برای تان انجام خواهیم داد.
  • لطفاً هیچ محصول آرایشی و بهداشتی را بر روی منطقه ای که قرار است لیزر شود ، استفاده نکنید.  این شامل لوسیون ، دئودورانت ، آرایش و عطر است.  به ویژه برای دئودورانت ها. زیرا آلومینیوم موجود در دئودورانت ها ممکن است از درمان مؤثر جلوگیری کند.

 

دستورالعمل پس از درمان با لیزر

لیزر موهای زائد بدون درد ، بدون عوارض در بهترین مرکز لیزر موهای زائد

  • از قرار گرفتن در معرض خورشید در فاصله بین جلسات درمانی اجتناب کنید و از کرم های ضد آفتاب خوب در مناطق تحت درمان استفاده کنید. اگر در این منطقه برنزه کرده اید ، لطفا به تکنسین لیزر خود اطلاع دهید. از محصولات برنزه کننده پوست پس از درمان خود  اجتناب کنید.
  • در فاصله بین جلسات درمان اپیلاسیون نکنید و موها را از ریشه نکنید. لیزر فقط موهایی را که در فولیکول قرار دارند مورد هدف قرار می دهد.
  • آرایش با مواد معدنی ممکن است پس از درمان استفاده شود. برای کاهش احتمال عفونت توصیه می شود از لوازم آرایش جدید استفاده نکنید. فقط مطمئن شوید که زیر آرایش خود ازمرطوب کننده استفاده می کنید.  در واقع استفاده از مرطوب کننده به ریختن موهای مرده از فولیکول کمک خواهد کرد. بنابراین استفاده از مرطوب کننده در منطقه درمان شده آزاد است.  هر مرطوب کننده بدون آلفا هیدروکسی اسید کار خواهد کرد.
  • اجتناب از برداشتن یا خراش دادن به پوست درمان شده.
  • از 5 تا 30 روز پس از درمان ، ریزش مو ممکن است هر روز رخ دهد و ممکن است شما فکر کنید که موهای جدید رشد کرده اند. اما این رشد موهای جدید نیست ، بلکه موی مرده است که از   فولیکول به سمت بیرون رانده می شود.  شما می توانید از طریق شستن یا پاک کردن پوست خود با  دستمال مرطوب این موها را تمیز کنید.
  • برای جلوگیری از حرارت بیش از حد و اضافی به مناطق تحت درمان ، در همان روز بعد از لیزر موهای زائد دوش گرم نگیرید. منطقه درمان شده را می توانید به آرامی با یک صابون ملایم بشویید.  پوست باید خشک شود.  برای مناطق زیر بغل از دستمال مرطوب الکلی تا 24 ساعت استفاده کنید.   دئودورانت را می توانید  پس از 24 ساعت استفاده کنید.
  • رشد مجدد موها در مناطق مختلف بدن متفاوت است. رشد موهای جدید تا حداقل سه هفته پس از درمان رخ نخواهد داد.
برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا