قیمت لیزر بدن بانوان در یک مرکز معقول و معتبر

قیمت لیزر بدن بانوان

قیمت لیزر بدن بانوان
وقتی می گوییم می خواهیم درباره لیزر بدن بانوان صحبت کنیم دقیقا به کدام بخش از بدن اشاره می کنیم؟ در تصور عموم به جز دست و پا و صورت تقریبا همه جاهای دیگر بدن به حساب می آید. اما همانطور که خودتان می دانید بدن از بخش های مختلفی تشکیل شده. زیربغل، کمر، سینه، گردن، ناحیه بیکینی و غیره همه جزو ناحیه ای به حساب می آیند که ما در اصطلاح عامیانه به آن بدن می گوییم. این صحبت ها در مورد لیزر مهم است چون تعرفه لیزر کردن هر بخش از بدن با دیگری فرق می کند. هرچند اگر به یک مرکز لیزر مراجعه کنید و بگویید که می خواهید بدنتان را لیزر کنید، متصدی فرض را بر این می گذارد که می خواهید لیزر فول باید انجام دهید. فول بادی یعنی لیزر موهای زائد کل بدن. از بالای صورت گرفته تا نوک انگشتان پا.

قیمت لیزر بدن بانوان
قیمت لیزر بدن بانوان

در این مقاله قصد داریم تا بیشتر مورد لیزر بدن صحبت کنیم. هرچند بیشتر روی عواملی که در تعیین قیمت آنها موثرند متمرکز خواهیم شد. با ما همراه باشید.

قیمت لیزر موهای زائد

وقتی صحبت از قیمت لیزر می شود باید پارامتر های مختلفی را در نظر بگیرید. قیمت برای مردم مهم است. مخصوصا در مورد لیزر. چون لیزر مثل محصولات مصرفی که در فروشگاه ها تهیه می کنیم نیست که قیمت مصرف کننده ثابتی روی آن درج شده باشد. از آنجا که لیزر قیمت ثابتی ندارد و هر مرکزی بنا به صلاحدید خودش قیمت تعیین می کند، طبیعی است که هزینه لیزر برای مردم مهم باشد. مخصوصا در این دوران که هزینه هر چیز به یکی از اولیوت های اصلی مردم برای انتخاب آن تبدیل شده است.
پارامترهایی که می توانند روی قیمت لیزر به صورت کلی یا بهتر است بگوییم روی تعرفه های مورد ارائه یک مرکز تأثیر گذار باشند، دقیقا همان پارامتر هایی هستند که کیفیت خدمات لیزر را تعیین می کنند. یعنی دستگاه لیزر، تکنسین لیزر و امکانات جانبی مرکز. هیچکدام از این پارامتر ها برای یک مرکز ارزان به دست نمی آیند. مخصوصا دستگاه های لیزر که از جمله گرانقیمت ترین دستگاه های زیبایی هستند.
پس چنانچه مرکزی پایین ترین قیمت ممکن را به شما ارائه کرد، منطقی خواهد بود که به کیفیت کارش هم شک کنید. ولی ضعف مراکز ارزان قیمت در تهیه و تدارک درمانی ایمن و موثر باعث نمی شود که اعتماد خود را به سمت مراکز هرچه گرانتر برگردانید. همیشه به یاد داشته باشید که لیزر خوب و باکیفیت درمانی به صرفه و اقتصادی برای همه اقشار مردم است. فارغ از اینکه مرکز لیزر در کجای شهر قرار گرفته باشد بهترین تعرفه ها آنهایی هستند که در رنج متوسط قرار می گیرند.

قیمت لیزر نواحی مختلف بدن

در مورد پارامتر های کلی صحبت کردیم. اما بهتر است بعد از بحث تعرفه های عمومی و کلی مراکز کمی هم در مورد نحوه تعیین قیمت لیزر بخش های مختلف بدن بدانید. مهمترین چیزی که قیمت لیزر را برای شما تعیین می کند، انتخاب و وضعیت منحصر به فرد پوست و موی خودتان است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر بدن بانوان
قیمت لیزر بدن بانوان

بله، عواملی مثل بزرگی ناحیه تحت درمان، شرایط و جنس موهای زائد شما، رنگ مو ها، ضخامت آنها و حتی حساسیت و رنگ پوست هم در تعیین قیمت لیزری که انجام می دهید نقش خواهند داشت. هرچقدر تعرفه های کلی با کیفیت خدمات ارتباط مستقیم داشتند، تعرفه های جزئی و منحصر به فرد یک دوره به تعداد جلسات لیزر بستگی دارند. تعدادی که بسته به ویژگی های منحصر به فرد شما تعیین خواهند شد. از آنجایی که هزینه لیزر به صورت جلسه ای محاسبه و دریافت می شود هر چه تعداد جلسات مورد نیاز هر فرد بیشتر باشد، طبیعتا هزینه کل دوره اش هم بالاتر می رود.
برای اینکه بهتر بتوانید مسئله قیمت لیزر موهای زائد را درک کنید توصیه می کنیم سری به لیست قیمت موجود در این صفحه بزنید تا با تعرفه هایی معقول و متوسط از لیزر نواحی مختلف بدن آشنا شوید. قیمت های درج شده در این لیست که متعلق به یکی از معتبرترین و منصف ترین مراکز لیزر تهران است می تواند به شما در پیدا کردن معیاری مناسب برای قیمت های معقول کمک زیادی بکند.

عملکرد لیزر

از قیمت لیزر صحبت کردیم اما بهتر است کمی هم در مورد اهمیت آن صحبت کنیم. شاید با خودتان فکر کنید که تا وقتی که تیغ و ژیلت با قیمت های بسیار ارزانتر در دسترس هستند آدم چرا باید برای رفع موهای زائدش هزنیه بکند؟!
اگر اینطور فکر می کنید بهتر است بدانید بی دلیل نیست که امروزه لیزر موهای زائد در جهان یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی به حساب می آید. تأثیر لیزر ابداً مانند تیغ و ژیلت و حتی اپیلاسیون نیست. بلکه خیلی بهتر است. وقتی موهای زائد بدن خود را لیزر می کنید این موها از عمیق ترین نقاط دچار رفع ریشه می شوند. بعد از اتمام دوره لیزر پوست ناحیه لیزر شده به خاطر بسته شده منافذ پوستی کاملا صاف و صیقلی خواهد شد. درست مثل مدل ها.
از طرفی مهمترین مزیت لیزر این است که می تواند برای همیشه رشد موهای زائد را کم کرده، آنها را نازک و نرم کند. و البته تعداشان را هم کمتر نماید. این اتفاق می تواند در دراز مدت صرفه جویی زیادی در خرید تیغ و ژیلت برای شما داشته باشد. مخصوصا که همانطور که گفتیم لیزر درمانی به صرفه است.

قیمت لیزر بدن بانوان
قیمت لیزر بدن بانوان

ایمنی لیزر

در مورد ایمنی لیزر نگران نباشید. لیزر چیزی نیست مگر پرتوهای نوری متمرکز که به عمق ریشه های موها زائد نفوذ کرده و با تولید حرارت آنها را از بین می برند. ماهیت نوری آن اشعات باعث شده تا لیزر موهای زائد در کنار اثر گذاری و عمق نفوذ بالا ایمینی بسیار مطلوبی هم داشته باشد.

تخفیف لیزر

اگر می خواهید ارزان ترین و در عین حال بهترین خدمات لیزر موهای زائد را دریافت دارید بهتر است به جای مراکز ارزانقیمت به دنبال تخفیف های مراکز معتبر بگردید. تنها با بهره مندی از تخفیف است که می توانید در کنار اعتماد به ارزانی خدمات به کیفیت آن هم مطمئن باشید. یادتان باشد که لیزر با سلامت پوست و موی شما سروکار دارد. پس کیفیت آن اهمیت زیادی خواهد داشت.

قیمت لیزر بدن بانوان
قیمت لیزر بدن بانوان

قیمت لیزر کل بدن آقایان

لیزر کل بدن آقایان یا هر نقطه از بدن آنها در نحوه عملکرد هچ فرقی با خانم ها ندارد. تنها فرق این است که آقایان به خاطر تعدد، ضخامت و قدرت بیشتری که موهای زائد بدنشان دارد ممکن است به تعداد جلسات بیشتری احتیاج داشته باشند. این مسئله همیچنین باعث شده تا عموما هزینه تعرفه های لیزر برای آقایان اندکی بیشتر از خانم ها باشد.

بهترین مرکز لیزر تهران

مرکز لیزر شمال تهران همان مرکز باکیفیت لیزری است که می تواند با بهترین دستگاه ها، پرسنل و البته به صرفه ترین تعرفه ها و مناسب ترین تخفیف ها، درمانی کاملا ایمن و اثرگذار و البته با قیمت مناسب را به شما عزیزان ارائه کند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز، دیدن لیست قیمت ها و البته گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا