قیمت ایجاد چال گونه با بخیه چقدر است؟!

قیمت ایجاد چال گونه

قیمت ایجاد چال گونه

فکر کنم همه ی ما قبول داریم که زیبایی یک چیز نسبی و حدودی است. خیلی ها از لب های درشت خوششان می آید و برخی دیگر دلشان می خواهد که لب هایی نازک داشته باشند، برخی پیشانی کوتاه دوست دارند و بعضی دیگر بلند!

در کل نمی توان سلیقه ی واحدی را برای تمام مردم در نظر گرفت. اما برخی مواقع استثناهایی هم وجود دارد. به عنوان مثال یکی از خصوصیاتی که تقریبا تمام افراد دوست دارند و به نظرشان زیباست، چال گونه می باشد. این ویژگی فوق العاده دوست داشتنی، زیبایی و دلنشینی چهره ی شما را تضمین میکند.

تقریبا کمتر کسی را دیده ایم که بگوید از داشتن چال گونه راضی نیست یا از آن خوشش نمی آید. بنابراین می توان گفت که بدون تردید این ویژگی از معیارهای زیبایی به حساب می آید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در مقالات قبلی توضیح داده ایم که تکنیک های زیادی برای به وجود آوردن چال گونه وجود دارد. برخی از آن ها گران و برخی دیگر ارزان هستند. اما در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت چال گونه با نخ صحبت کنیم.

قیمت ایجاد چال گونه
قیمت ایجاد چال گونه

در صورتی که از جستجوی بی فایده برای مرکزی که بتواند قیمت خوبی به شما ارائه کند، خسته شده اید و می خواهید که بهترین قیمت ایجاد چال گونه با نخ را دریافت کنید، ما یک پیشنهاد فوق العاده برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از معدود مراکز تهران است که خدمات ایجاد چال گونه با نخ را ارائه می کند. البته شاید شما هم در طول جستجوهایتان به مراکز زیادی برخورد کرده باشید اما جایی که هم قیمت خوبی ارائه کند و هم کیفیت نخ هایش بالا باشد، مورد کمیابی است.

اما به شما مژده می دهیم که دیگر جستجوهایتان به سرانجام رسید و شما می توانید به راحتی با مرکز ما تماس گرفته و به صورت تلفنی با پزشکان ما مشاوره رایگان داشته باشید. قیمت ایجاد چال گونه در مرکز زیبایی شمال تهران کاملاً به صرفه و مناسب است و به هیچ وجه نباید نگران این مسئله باشید. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی این مرکز به دست آورید، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید. همکاران ما با کمال میل شما را راهنمایی خواهند کرد.

چال گونه چگونه به وجود میاد ؟

اما اگر از آن دسته افرادی باشید که هنوز نمی دانند چال گونه چگونه به وجود میاد، خواندن ادامه ی این متن خالی از لطف نیست.

قبل از هر چیزی باید بدانید که مسئولیت تمام حالات بیانی چهره ی ما به عهده ی عضلات است. یکی از این عضلات که در گونه هایمان قرار گرفته، برخی مواقع دچار نقص می شود. این نقص بیشتر مواقع مادرزادی است و در نهایت به فلج شدن آن عضله منجر می شود. به این ترتیب وقتی که می خندید، چاله ای روی گونه هایتان به وجود می آید که به خاطر فلج عضله است.

احتمالاً تعجب کرده اید اما باید بدانید که بعضی مواقع نقص ها و ایرادات هم می توانند باعث زیبایی بیشتر ما بشود.

چال گونه با بخیه

خب حالا که دلیل ایجاد چال گونه را فهمیدیم، به راحتی و با تکنیک های مختلف می توان آن را ایجاد کرد. از جراحی دیمپل پلاستی گرفته تا تزریق بوتاکس!

اما در میان تمام این نکات، آن چه که مهم ترین است، این می باشد که شما حتما باید بهترین پزشک زیبایی را داشته باشید. در غیر این صورت احتمالاً فرقی نمی کند که کدام یک از تکنیک های ایجاد چال گونه را انتخاب خواهید کرد چرا که در نهایت قرار نیست نتیجه ی خاصی از درمان خود بگیرید. تازه اگر خوش شانس باشید و دچار عوارض جانبی نشوید.

اما چال گونه با بخیه، پروسیجر سخت و پیچیده ای نیست. در همان مطب پزشک انجام می شود و بلافاصله بعد از اتمام درمان هم می توانید به خانه یا محل کار خود برگردید. اما در نهایت همه چیز به مهارت پزشکتان بستگی دارد. ممکن است همین عملیات ساده و کوچک که در کمتر از 30 دقیقه قابل انجام است، در نهایت به کابوسی بی انتها برایتان تبدیل شود.

چال گونه با بخیه
چال گونه با بخیه

چندی پیش در مرکز زیبایی شمال تهران، مراجعه کننده ای داشتیم که به خاطر قیمت چال گونه با بخیه به مراکز غیر معتبر اعتماد کرده بود و در نهایت نتیجه ی اعتمادش، تبدیل به یک عفونت وخیم و شدید شده بود. متاسفانه نخ ها از جنس غیرمرغوبی بودند که منجر به بروز التهاب و عفونت های شدید دهانی شده بودند و وضعیت غذا خوردن و آشامیدن را برای آن مراجعه کننده با مشکل همراه کرده بودند.

می خواهیم به شما بگوییم که یک مرکز بی کیفیت و یک نخ غیر مرغوب چه بلایی می تواند بر سر شما بیاورد. به همین خاطر فریب قیمت ارزان چال گونه در برخی مراکز را نخورید. پزشک باید به اندازه ی کافی مهارت و تخصص در انجام این پروسیجر داشته باشد.

عمق چال گونه چقدر باید باشد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد چال گونه وجود دارد این است که عمق چال گونه چقدر باشد؟ در پاسخ به این سوال، ما تنها یک پاسخ مشخص و واضح داریم:

همه چیز باید توسط پزشک شما مشخص شود. در تکنیک جراحی مقداری از این چربی و عضله ی گونه برداشته می شود و به این ترتیب چال گونه را ایجاد می کنند.

اما در مورد چال گونه با بخیه، تنها ابزاری که در دست هست، نخ بخیه می باشد. پزشک عضله ی مربوطه را پیدا کرده و بخیه روی آن می زند و سپس آن را محکم می کند. به این ترتیب می توانید ایجاد شدن چال گونه را روی گونه های خود مشاهده کنید. اما به طور دقیق نمی توان عمق آن را مشخص کرد.

پزشک در وهله ی اول باید ساختار چهره ی شما را بررسی کند و ببیند که به چه مدلی از چال گونه احتیاج دارید و سپس عملیات را آغاز می کند.

در نظر داشته باشید که همه چیز به نظر پزشک و سلیقه ی شما بستگی دارد.

عمق چال گونه
عمق چال گونه

عوارض چال گونه با بخیه

عموماً عوارض چال گونه با بخیه نسبت به جراحی دیمپل پلاستی بسیار کمتر است اما نباید چندین نکته را دست کم بگیرید:

اول از همه باید انتظار اندکی ورم و التهاب را داشته باشید

در صورتی که قبل از درمان، از داروهای رقیق کننده خون استفاده کرده اید، احتمال دارد که دچار کبودی شوید

چنان چه نخ بخیه مورد استفاده، مرغوب و با کیفیت نباشد، ممکن است دچار عفونت شوید

در صورت بروز عفونت تنها توصیه ای که داریم سه چیز است:

با پزشک خود تماس بگیرید، با پزشک خود تماس بگیرید و با پزشک خود تماس بگیرید

موفق و پیروز باشید

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا