تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون در بهترین مرکز لیزر تهران

تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون

تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون
همیشه انتخاب بهترین چیزها لذت دیگری برایمان دارد. این که بهترین لباس یا بهترین کیف را خریداری کنیم احساس خوبی دارد اما تصورش را بکنید که برای خرید بهترین چیزها، بتوانید تخفیف هم بگیرید! قطعاً لذت شما چند برابر خواهد شد.
امروزه که بازار لیزرهای زیبایی حسابی داغ داغ است، آن چیزی که بیشتر از هر چیزی مهم می شود انتخاب یک دستگاه خوب و جدید است که مطمئن شوید قرار است بهترین نتیجه ی ممکن را برایتان به همراه داشته باشد.
اما متاسفانه خیلی از مراکز از این مسئله سوءاستفاده می کنند و با تبلیغات واهی و دروغین و البته زدن تخفیف های عجیب و غریب، تلاش می کنند تا مراجعه کنندگان لیزر را به خود جذب کنند.

تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون
تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون

باور کنید که این تبلیغات برخی مواقع به قدری دور از ذهن هستند که هیچ عقل سلیمی آنها را باور نمی کند.
به عنوان مثال یکی از این تبلیغات چنین چیزی می گفت: لیزر کل بدن با دستگاه جدید اسکلپیون تنها با 200 هزار تومان!!
خب اگر کسی چنین تبلیغی زده بود مطمئن شوید که از دو حالت خارج نیست: یا این که به کل دیوانه شده است یا این که به هیچ وجه سلامت دستگاه برایش مهم نیست!
گرچه مراکز زیادی هستند که تخفیف لیزر با دستگاه لیزر اسکلپیون ارائه می کنند اما به هیچ وجه چنین قیمت های ارزان و دور از ذهنی را واقعی و منطقی نیست!
به همین خاطر است که توصیه می کنیم برای گرفتن تخفیف های واقعی به مراکزی مراجعه کنید که از قبل می شناسید و می دانید که بهترین خدمات ممکن را ارائه می کنند. اما در صورتی که چنین مرکزی را نمی شناسید و به دنبال جایی هستید که تخفیف لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه ها را ارائه کند، ما برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم:
مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران، با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر ( اسکلپیون مدیو استار 2019) آماده است تا با تخفیف های جذاب و شگف انگیز خود، شما را غافلگیر کند. سال ها تجربه در زمینه های مختلف زیبایی به ما آموخته است که بدون توجه به نیاز مخاطب، هرگز نمی توانیم دوام داشته باشیم و به خوبی می دانیم که در این اوضاع اقتصادی، تخفیف های خوب، اصلی ترین نیازی است که افراد در زمینه های زیبایی می توانند داشته باشند. به همین خاطر اگر از دست موهای زائد خود خلاص شده اید و می خواهید که آن ها را لیزر کنید، اما نگران قیمت لیزر موهای زائد و هم چنین دستگاه لیزر هستید، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید، همکاران ما در این زمینه می توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون
تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

اما اصلاً چرا می گوییم که دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار بهترین دستگاه موجود در بازار است؟ خب برای چنین ادعایی، شواهد غیر قابل انکاری داریم.
قبل از هر چیزی باید بگوییم که لیزر اسکلپیون مدیواستار 2019، تنها دستگاه واقعا بدون درد لیزر است. اگر با افراد مختلف صحبت کرده باشید، متوجه خواهید شد که تنها نگرانی آن ها از بابت لیزر موهای زائد، درد لیزر است. اما دستگاه اسکلپیون با استفاده از سیستم کولینگ بسیار قوی خود، قبل از برخورد اشعه با پوست، ناحیه ی مربوطه را خنک می کند و به این ترتیب به هیچ وجه دردی را احساس نخواهید کرد.
اثرگذاری لیزر اسکلپیون به نسبت دیگر دستگاه ها، تقریباً 2 برابر است. دستگاه های دیگر تنها بر روی فولیکول مو اثر گذاشته و آن ها را می سوزانند. اما دستگاه اسکلپیون علاوه بر سوزاندن ریشه ی موها، عروق تغذیه رسان به آن ها را نیز مسدود می کند. به این صورت رشد مجدد آن ها دوباره به تاخیر می افتد.
سرعت عمل دستگاه اسکلیپون مدیواستار بسیار بالاست. چرا که سطح مقطع هندپیس آن مربعی شکل و بزرگ است. به این ترتیب درمانی که در دستگاه های دیگر 60 الی 80 دقیقه به طول می انجامد، در دستگاه لیزر اسکلپیون تنها 30 دقیقه خواهد بود.
درصد بهداشت و تمیزی درمان لیزر موهای زائد با این دستگاه خیلی بیشتر است. این دستگاه تکنولوژی منحصر به فردی دارد که می توان چندین لایه سلفون یک بار مصرف به دور هندپیس آن کشید. به این صورت هیچ کجای هندپیس دستگاه با پوست شما تماس نخواهد داشت و در نتیجه بیماری های عفونی و واگیردار نیز امکان انتقال ندارند. یادتان باشد که فقط دستگاه اسکلپیون مدیواستار است که چنین امکانی را به فرد خواهد داد.

تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون
تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون

در نهایت باید بگوییم که کمپانی سازنده دستگاه اسکلپیون ، کمپانی زایس آلمان است و همان طور که احتمالاً خودتان هم به خوبی می دانید، کمتر محصولی از کمپانی زایس وجود دارد که کیفیت و مرغوبیت لازم را نداشته باشد.
به همین خاطر اگر تصمیم گرفته اید که با استفاده از این دستگاه موهای زائد خود را لیزر کنید، جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

اما صحبت از مرکز لیزر که می شود، همه ادعا دارند که بهترین مراکز را اداره می کنند. اما شما به عنوان مراجعه کننده باید به چند نکته توجه داشته باشید:
اول مطمئن شوید که مرکز مورد نظر بهترین دستگاه های روز دنیا را در اختیار داشته باشد.
به بهداشت و تمیزی مرکز هم دقت کنید. چرا که در این گونه مطب ها، امکان انتقال بیماری زیاد است.
قیمت ارائه شده توسط مرکز هم نباید آن قدر بالا باشد و نه پایین! هر مرکزی قطعاً نرخ مصوب خود را دارد اما باید حواستان باشد که عموماً قیمت لیزر موهای زائد با تجربه و نوع دستگاه مرکز؛ رابطه ای مستقیم دارد.
و اما مهم ترین نکته این است که مرکز مورد نظر، به عنوان یک مراجعه کننده؛ حقوق شما را مهم بداند. در صورتی که برای درمان خود زیادی معطل شدید؛ یا برخورد بدی از سوی پرسنل انجام گرفت، یا به سوالتتان جواب درستی ندادند، مطمئن باشید که ارزشش را نداشته است!

قیمت لیزر کل بدن چقدر است؟

این مسئله هم بستگی به چند فاکتور خیلی مهم دارد:

تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون
تخفیف لیزر با دستگاه اسکلپیون

لیزر کل بدن زنان از مردان ارزان تر است!( به علت نازکی موها و کوچک بودن سایز نواحی مختلف بدن)
نوع دستگاه (دستگاه های جدیدتر، ممکن است اندکی گران تر باشند)
سابقه و مهارت مرکز در درمان های زیبایی!

اما در نهایت یادتان باشد که تخفیف های لیزر، می توانند تا حد زیادی هزینه های شما را کاهش دهند و اگر به دنبال مرکزی هستید که به بهترین نحو، برایتان تخفیف قائل شود، سری به صفحه ی تماس با ما بزنید!

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا