بوتاکس با تخفیف در تهران | بوتاکس ایرانی بهتر است یا خارجی؟

بوتاکس با تخفیف در تهران

بوتاکس با تخفیف در تهران

شهر تهران درست مانند عروسی است که با هزار ناز و عشوه برای داماد دلبری می کند. کافیست گشت و گذاری کوتاه در این شهر داشته باشید تا بینید که چه چیزهایی برای عرضه به شما دارد. در میان تمام جاذبه های گردشگری داشتن صدها مطب زیبایی شاید کمتر به چشم بیاید.

بوتاکس با تخفیف در تهران
بوتاکس با تخفیف در تهران

اما واقعیت این است که در میان تمام شهرهای ایران، تهران حرف اول را در خدمات زیبایی می زند و این مسئله فقط به داخل کشور محدود نمی شود. خیلی ها از سراسر دنیا به تهران می آیند تا خدمات زیبایی را در کشور ما انجام دهند. به همین خاطر است که رقابت میان این مراکز خیلی زیاد است. اما شاید چیزی که کمتر مرکزی به آن توجه می کند و ارائه می دهد، ارائه بوتاکس با تخفیف در تهران است. البته تخفیف های بوتاکس بسیار زیاد است اما مشکل این جاست که عموم مراکز از برندهای خوبی برای تزریق بوتاکس استفاده نمی کنند. همین قضیه باعث شده که خیلی ها دیدگاه خوبی راجع به تخفیف زیبایی نداشته باشند.
هر کسی که بخواهد از تخفیف بوتاکس بهره مند شود، عموماً به وب سایت های تخفیف سر می زند اما راهکارهای خیلی بهتری هم وجود دارد که بدون نگرانی از بابت برند بوتاکس، بتوان تخفیف خوبی دریافت کرد.

در این مطلب تصمیم داریم، یکی از بهترین مراکز زیبایی شمال تهران را به ما معرفی کنیم که تلاش دارد بهترین مارک های بوتاکس را استفاده کند. در این مرکز همه چیز در جهت ارائه ی خدمات بهتر به مراجعه کنندگان است. از برندهای محصولات زیبایی گرفته تا مهارت و تخصص پزشکان زیبایی، همه چیز در بالاترین سطح از کیفیت قرار دارد. با تمام این اوصاف، به خاطر ارائه ی خدمات بهتر، به مناسبت های مختلف، تخفیف های خیلی خوبی برای پروسیجرهای زیبایی مانند تزریق بوتاکس ارائه می کنیم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر دراین باره و هم چنین اخذ نوبت از مرکز شمال تهران، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما به خوبی پاسخ گوی تمام سوالات شما خواهند بود.

تخفیف بوتاکس مسپورت یا تخفیف بوتاکس دیسپورت ؟

اگر بخواهیم مسابقه ای بین بهترین برندهای بوتاکس ایرانی و خارجی برگزار کنیم، قطعاً فینالیست های این مسابقه بوتاکس های دیسپورت ( برند خارجی) و بوتاکس مسپورت( برند ایرانی) خواهند بود! این دو برند بوتاکس کیفیت خیلی خوبی دارند و بارها استفاده از آن ها ثابت کرده است که بدون خطر می باشند. به همین دلیل است بیشتر افراد به دنبال پیدا کردن مراکزی هستند که تخفیف بوتاکس دیسپورت یا مسپورت ارائه کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بوتاکس با تخفیف در تهران
بوتاکس با تخفیف در تهران

اما نظر پزشکان در این مورد چیست؟ آن ها استفاده از کدام مارک بوتاکس را پیشنهاد می کنند؟
با وجود شایعات بی اساسی که درباره ی مارک های ایرانی وجود دارد، بوتاکس مسپورت ثابت کرده که هیچ کدام از این شایعات درست نیست و کیفیت این بوتاکس تقریبا با بهترین مارک های بوتاکس خارجی برابری می کند.
البته این را بگوییم که حتی پزشکان نیز در ابتدا با تزریق بوتاکس ایرانی موافق نبودند اما بعد از سال ها تجربه و آزمایش این بوتاکس، دیگر هیچ گونه شک و تردیدی در رابطه با کیفیت این برند وجود ندارد.
از طرفی دیگر، بوتاکس های خارجی مانند دیسپورت هم سال هاست که مورد استفاده قرار گرفته اند. این برند تاییدیه سازمان FDA را نیز دارد. به این معنی که استفاده از آن هیچ گونه عوارض جانبی جدی به دنبال نخواهد داشت. تمام این مسائل باعث می شود که خیلی ها ترجیح دهند به دنبال انتخاب ایمن تری مانند تزریق بوتاکس دیسپورت بروند. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که قیمت بوتاکس دیسپورت گران تر است و در نتیجه هزینه های شما افزایش چشم گیری پیدا می کند. علاوه بر این احتمال این که مرکزی را پیدا کنید که تخفیف بوتاکس دیسپورت ارائه کند خیلی کمتر از این است که با یک تخفیف بوتاکس مسپورت مواجه شوید.
البته این مسئله به خاطر بی کیفیت بودن بوتاکس مسپورت نیست بلکه تنها دلیلش این است که بوتاکس دیسپورت به قدری گران و البته کمیاب است که کمتر مرکزی حاضر می شود تخفیف بوتاکس دیسپورت ارائه کند.

بوتاکس با تخفیف در تهران
بوتاکس با تخفیف در تهران

بوتاکس کل صورت

این نکته ی مهم را به خاطر داشته باشید: لازم نیست بوتاکس را به کل صورت خود تزریق کنید! عموماً بوتاکس برای یک سوم بالایی صورت استفاده می شود( پیشانی و نواحی اطراف چشم)
برای رفع دیگر چروک های صورت می توان از روش های دیگری مثل تزریق فیلر یا هایفوتراپی استفاده کرد. اما اجازه بدهید که این نکته را بگوییم: تزریق بوتاکس برای رفع چروک های پیشانی یا خط اخم، تقریباً مانند معجزه عمل می کند. به همین خاطر است که این درمان تا به این حد میان مردم محبوبیت پیدا کرده است. اثرات تزریق بوتاکس روی رفع چروک های پیشانی به قدری خوب و مثبت است که همه فکر می کنند می توان از آن برای رفع چروک های دیگر نواحی صورت هم استفاده کرد.
اگر فکر می کنید تزریق بوتاکس برای نواحی پایین صورت هم مناسب است، توصیه می کنیم پاراگراف بعدی را بخوانید.

بوتاکس رفع خط خنده

خط خنده اصولاً خطی است که از گوشه ی بینی شروع شده و تا گوشه های دهان ادامه خواهد داشت. این خط اصولا در یک سوم پایینی صورت واقع شده بنابراین، تزریق بوتاکس به آن معمولاً توصیه نمی شود!! اما چرا؟
خط خنده به عضلاتی که موجب تکلم ما می شوند، بسیار نزدیک است. به همین خاط ر با یک تزریق اشتباه ممکن است این عضلات دچار آسیب شوند و در نتیجه حرف زدن ما با مشکل همراه شود. به همین خاطر توصیه می کنیم برای رفع خط خنده از روش های بی خطرتری مانند تزریق فیلر استفاده کنید.
البته خیلی از پزشکان برای رفع خط خنده از بوتاکس استفاده می کنند اما این کار به مهارت و تخصص خیلی زیادی نیاز دارد و اگر فکر می کنید که پزشکتان چنین مهارتی ندارد، توصیه می کنیم از تزریق فیلر استفاده کنید.

بوتاکس با تخفیف در تهران
بوتاکس با تخفیف در تهران

قیمت بوتاکس پیشانی

اما قیمت بوتاکس پیشانی هم از آن دسته سوالاتی است که به طور مداوم از ما پرسیده می شود. همیشه در پاسخ به این سوال می گوییم که قیمت بوتاکس پیشانی به وخامت عارضه و میزان بوتاکس تزریق شونده بستگی دارد.
توصیه می کنیم برای مشخص شدن قیمت تزریق بوتاکس، به مرکز مراجعه کرده و معاینه شوید. جلسه ی ویزیت رایگان خواهد بود و هزینه ای در بر نخواهد داشت. بنابراین با خیالی آسوده می توانید به مرکز مراجعه کنید!

محقق: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا