بهترین دستگاه لایه بردار پوست با طعم شکلات ارگانیک*9

بهترین دستگاه لایه بردار پوست

سلام، خوش آمدین

-“نزدیک چهل سالم هست. توی آینه نگاه می کنم. لکه های تیره و قهوه ای روی گونه م بدجور اذیتم می کنن. زیر چشمام گودی افتاده. صورتم چند تا جای خال، جوش و کک و مک داره. قوزک پای چپم تیرگی داره. جلوی شوهرم خجالت میکشم و وقتی مهمونی میرم می پوشونمش. وای خدا چقدر ناراحتم. اونقدرام پولدار نیستم تند تند برم جوانسازی و کلی پول بدم. پس باید چکار کنم؟  تازه پوست من حساسه و زود زود خشک میشه. می ترسم برم لایه برداری و بدتر شه!  آیا هیچ روش پاکسازی پوستی هست که کمتر پول بدم و موندگاری هم داشته باشه؟”

-چرا که نه، برای هر مشکلی یه راه چاره هست و یه راه حل خیلی ساده و ارزان و کوتاه مدت مدرن برای حل تمامی مشکلات پوستی وجود داره که در ادامه مطلب کامل توضیح می دیم. چند دقیقه ای با ما همراه باشین.

لایه برداری پوست

لایه برداری به معنی زدودن سلول های مزاحم یا مواد آلوده محیطی از روی پوست هست، سلول هایی که در کنار هم سبب تیرگی و لک و انواع مشکلات پوستی شدن یا عوامل محیطی که سبب جوش و آکنه شده و مسیر تنفس پوست رو مسدود کردن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

“هیچوقت فراموش نمی کنم که از یکی دو هفته قبل از خواستگاریم می خواستم پوستمو اورژانسی پاکسازی کنم. یکی از دوستام بهم پیشنهاد کرد ماسک ماست و کُنار (سدر از تیره عنابیان) بزنم. اون یکی هم گفت هر شب بخور بابونه بده.
منم گفتم کار از محکم کاری عیب نمی کنه و هر شب بخور می دادم. ماسک رو هفته دوم آماده کردم و دو سه بار زدم صورتم. چشمتون روز خوب ببینه! هر بار صورتم کلی تحریک میشد و کهیر میزد. فقط دو روز مونده بود به خواستگاری از من و پوستم هم قرمز و ملتهب و هم حالت لکه های سفید سیاه شده بود.

بعدا متوجه اشتباهاتم شدم:

1. اینکه پوست من حساس و تحریک پذیر بود و به ماسک کنار حساسیت شدید نشون داد. بهتره قبل از هر چیزی از سازگاری ترکیبات ماسک یا کرم و محلول با پوست مطئن شیم بعد استفاده کنیم.

2. خوددرمانی پوست با نسخه های خانگی و اینترنتی و سنتی کار اشتباهی هست چون واکنشها و شرایط پوستی هر یک از ما به ترکیبات مختلف با هم فرق داره و احتمال آسیب وجود داره.
بهتره ابتدا با متخصص طب سنتی مکمل یا مدرن مشورت کنیم و بعد ترکیبات متناسب با پوست رو در یه بازه زمانی مشخصی استفاده کنیم. در کل، داروهای گیاهی دیرجذب هستن؛ و برای لایه برداری پوست به یه پروسه زمانی بلندمدت نیاز و صبر و حوصله زیاد نیاز داریم.

3. بعضی داروهای مصرفی مثل داروی راکوتان (ضد جوش) با پاکسازی پوست تداخل دارن. یعنی، وضعیت پوست رو بدتر می کنن. پاکسازی و لیاه برداری پوست یه سری مراحلی داره که در عنوان بعدی اشاره می کنیم.

بهترین کرم رتینول ایرانی برای پوست چرب؟

نکته: بهتره مواد لایه بردار رو زیر بازو یا داخل مچ دست بزنیم و بین 48 تا 96 ساعت نگه داریم (کی حوصله این کارو داره؟ دکتر پوست راحت تشخیص میده پوست شما به کدام مواد حساس هست یا نیست). برای مثال، ترکیبات اسیدی برای پوست خشک مناسب نیستن. یا اینکه، حتی بهترین کرم رتینول ضد جوش ایرانی یا خارجی رو برای پوست چرب استفاده نکنیم بهتره، چون مرطوب کنندگیشون بیش از حده.

مراحل لایه برداری پوست از صورت تا پنجه پا

لایه برداری پوست صورت شامل یه سری مراحل هست:
1. استفاده از مرطوب کننده یا پاک کننده پوست مناسب به جای صابون، 2. شیرپاک کن آبرسان و بدون الکل و بدون مواد محرک یا سوزاننده پوست، 3. سرم های آنتی اکسیدان برای پوست، جذب مواد مغذی ویتامینه طبیعی به پوست با خاصیت آبرسانی، و 4. ماسک های حرارتی هیدرودرمی در یکی از بهترین مراکز پاکسازی پوست.

بهترین روش لایه برداری پوست: فیس آپ

نکته: اگه خواهان یه روش بی دردسر، ارزان، سریع و بی عارضه هستین، بهترین روش لایه برداری پوست صورت و بدن

فیس آپ پوست صورت و بدن

می باشد.

و اما فیس آپ چیه؟

فیس آپ اسم یه دستگاه پاکسازی پوست جدید هست که در اروپا و آمریکا نیز استفاده میشه. در واقع، روش فیس آپ face up نسخه اصلاح شده ی میکرودرم ابریژن بدون عوارض پودر کریستالی هست. قبلا پودر استفاده میشد که عوارضی مانند تحریک و قرمزی پوست رو ایجاد می کرد. به علاوه، میکرودرم رو نمیشد برای دور و زیر چشم استفاده کرد چون آسیب می رسوند. اما با فیس آپ نه تنها این معضل برطرف شده بلکه برای پاکسازی پوست اطراف چشم عالی جواب میده.

بهترین دستگاه لایه بردار پوست فیس آپ

امروزه، فن آوری فیس آپ با پنج هد مخصوص کار میکنه. این هدها شخصی هستن و برای هر فرد جداگانه کاربرد دارن. یعنی می تونین با خودتون ببرین و جلسه بعد بیارین.

1. هدهای مخصوص فیس آپ عبارتند از:

2. هد مخصوص پاکسازی و رفع تیرگی دور و زیر چشم

3. هد مخصوص رفع تیرگی گردن، تیرگی کشاله ران، تیرگی زانو، تیرگی قوزک پا و …

4. هد مخصوص رفع لک های پوستی و کک و مک، جای تاتو و جای اسکار آکنه و جای جوش و غیره. از جمله لک های قهوه ای و جوش های سرسیاه

5. هد مخصوص پوست حساس

نکته: فیس آپ گرچه یه روش پاکسازی و لایه برداری هست، به جوانسازی پوست کمک خوبی می کنه چون جریان گردش خون رو در زیر پوست تقویت می کنه. در نتیجه ی فعالیت سلول های خونیِ تغذیه رسان به پوست، فرآیند کلاژن سازی در زیر پوست شروع میشه.

تعداد جلسات لایه برداری پوست با دستگاه فیس آپ

بعضی سوال می کنن که چقدر طول می کشه تا از فیس آپ نتیجه بگیرم؟

نتیجه ی فیس آپ پوست رو می تونین همون جلسه اول مشاهده کنین. پوست شروع به روشن شدن می کنه و برای اینکه کامل پاکسازی بشه به چند جلسه ای نیاز دارین.

البته برای جواب به این سوال، بهتره خودتون فیس آپ رو انجام بدین یا از تجربیات دیگران بپرسین. فیس آپ پوست من برای رفع مشکلات لک و جای جوش سرسیاه فقط 5 جلسه طول کشید و هر هفته انجام می دادم. برای شما ممکنه بیشتر یا کمتر باشه.

در کل، تعداد جلسات به وسعت ناحیه فیس آپ، میزان مشکلات پوستی، ژنتیک و واکنش پوست خود شما، مراقبت ها و این قبیل چیزا بستگی داره.

فیلم لایه برداری پوست

شاید ازم بپرسین موقع فیس آپ، پوستم چه حسی داشت؟
در جواب باید بگم که یه حس ملایم و آرامش بخش داشتم. فقط چون پوستم حساس بود یه کوچولو قرمزی موقتی داشتم که رفع شد.
جلسات مزوتراپی غیرتزریقی رو هم تجربه کردم. مزوتراپی به معنی تغذیه پوست با مواد آبرسان، تقویت کننده، کلاژن ساز، مواد آنزیمی و ویتامینه هست. فیلم بالا مواد مزو رو روی صورت نشون میده ( با پودر کریستالی فرق می کنه).

برای لایه برداری پوست صورت چه کنیم؟

دوست عزیز، چون لایه برداری پوست صورت یه کار تخصصی هست و لایه برداری سرخود ممکنه به قسمت های سالم پوست آسیب برسونه، بهتره از بهترین مرکز پاکسازی پوست کمک بگیرین. در طول هفته دهها نفر برای حل انواع مشکلات پوستی شون به مرکز زیبایی مراجعه می کنن و خیلی از سوال هاتون رو می تونین از کادر مرکز بپرسین. چون دایم با متقاضی سروکار دارن تجربه شون در مورد بهترین دستگاهها، بهترین روش های زیبایی و جوانسازی و پاکسازی پوست زیاده.
برای پاکسازی هر پوستی چندین روش سنتی یا مدرن وجود داره ولی مهمترینش اینه که ترکیباتی که به پوست میزنین حتما با نوع پوستتون سازگاری داشته باشن تا عوارض ایجاد نشه. به علاوه، روش پاکسازی پوست خیلی مهمه که با شرایط پزشکی یا حساسیت های پوست و بدن شما تداخل نداشته باشه.
نکته: فراموش نکنین که مراکز زیبایی مثل قارچ در سطح شهر روییده و دسته ای افراد سودجو به اسم مشاوره رایگان و تخفیف خیلی ارزان به شما پیشنهادهایی میدن. یه مثال بزنم. خانمی میشناسم که دیسک کمر داشتن، داروی قلبی-عروقی و فشارخون مصرف می کردن. ایشون بدون مشورت با پزشک برای طب سوزنی پوست صورت و کمر اقدام کرده بود و بعد از دو سه روز درد وحشتناکی توی کمرش افتاد و اورژانسی عمل کرد. بعدا متوجه شد که طب سوزنی با شرایط بیماری و مصرف داروها تداخل جدی داشته.

لینک بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران

نظرات کسانی که میکرونیدلینگ انجام داده اند

اونایی که فیس آپ انجام میدن میگن که در مقایسه با میکرودرم سابق و میکرونیدلینگ معجزه است. میکرونیدلینگ با خراش و تحریک پوست و حتی در صورت انتخاب مرکز نامعتبر با تورم و عفونت همراهه اما فیس آپ عوارض خاصی نداره.

میکرونیدلینگ از اون دسته روش های پاکسازی پوست (رفع جای جوش و …) هست که دنگ و فنگ داره. یعنی، مراقبت های قبل و بعد و تخصص پزشک نقش مهمی در نتیجه داره.

لایه بردار قوی: بیش از 10 کاربرد جادویی فیس آپ

عجیبه که یه دستگاه کوچک اینهمه مزایای جادویی داره و همزمان مشکلات زیر رو برطرف میکنه:

1. رفع چین و چروک عمیق یا ریز پوست و ضخیم شدن پوست

2. رفع تیرگی قوزک پا (برای مثال، تیرگی قوزک پای من بعد از بارداریم موند و فکر نمی کردم با فیس آپ ظرف چند جلسه کوتاه برطرف شه. همون جلسه اول پوستش کلی روشن تر شد.)

3. رفع تیرگی دور لب و لک های بینی

4. رفع تیرگی چانه

5. رفع تیرگی های صورت

6. مهمتر از همه، رفع تیرگی دور و بر چشم

7. بستن منافد خیلی باز پوستی (که راه رو برای ورود آلودگی باز می کردن)

8. کمک به تنفس پوست با تقویت خونرسانی به آن

9. کاهش یا محو کردن جای تاتو خالکوبی

10. رفع تیرگی زیر بغل

11. رفع تیرگی کشاله ران

12. رفع ترک های پوستی (البته برای از بین بردن کاملِ ترک های پوستی روش کربوکسی تراپی رو پیشنهاد می کنیم چون ماندگاری عالی داره)

13. رفع انواع لک، کک و مک، تیرگی، جای جوش و آکنه، جای خال، جای جوش سرسیاه و رفع انواع ناخالصی ها از پوست

14. روشن کردن پوست صورت و بدن

نکته: دستگاه فیس آپ یک لایه بردار قوی اما بدون عوارض تحریک، خارش، قرمزی، سوختگی و سوزش، التهاب و عفونت است!

نکات مهم قبل از لایه برداری پوست

1. اول از همه نوع پوست خودمونو بشناسیم: چربه؟ خشکه؟ نرمال؟ مابین خشک و چرب؟ حساس؟ مقاوم؟

2. یه سری بیماری ها پوست رو خراب می کنن و به درمان نیاز داریم: برای مثال، تیروئید کم کار، خونرسانی ضعیف در بدن یا کم خونی، کمبود انواع ویتامین ها و عدم تعادل بین مواد ضروری در خون (منیزیم، پتاسیم، سدیم، و الی آخر…)

3. اختلالات خواب مثل کم خوابی یا بی خوابی یا بدخوابی. هر سه تاشون پوست رو به مروز زمان تخریب می کنن. خیلی ها به سختی می خوابن و در واقع بیماری اختلال خواب دارن. متخصص اختلالات خواب در کلینیک اختلالات خواب می تونه بهتون کمک کنه.  متخصص کمک می کنه یه سری عادت های بد رو کنار بذارین، نکات تغذیه ای رو متذکر میشه. تست اختلال خواب و امواج مغزی ازتون میگیره و به صورت تخصصی اختلال خواب شما رو درمان می کنه.
تغییر سبک خوابیدن طبق توصیه بزرگان طب مکمل و مدرن، 1. خواب شب تا سحر و 2. خواب کوتاه در ساعاتی بین 11 ظهر تا 2 بعد از ظهر  و 3. نخوابیدن در هنگام عصر در سلامت بدن نقش بسیار مهمی دارند. لینک: درمان قطعی بی خوابی (چگونه ظرف 30 ثانیه یا زودتر به خواب برویم) به قلم دکتر مصطفی امیری فوق تخصص اختلالات خواب

متن لینک بالا خیلی جالب نوشته شده. وقتی مقاله ای به زبان ساده و روان اما با محتوی علمی توسط یک پزشک مجرب نوشته میشه واقعا خواندنی ست.

4. طبق حکایتی، مردی قصد جدایی از همسر مهربون و جوونش رو داشت چون پوست زنه پژمرده و تیره بود. حضرت مسیح به زن توصیه کرد پرخوری نکنه. بزرگان گفتن که قبل از سیر شدن از غذا دست بکشین چون پرخوری پوست رو تیره و پر از لک می کنه!

5. یه سری روغن های ارگانیک پوست رو روشن می کنن اما در روغن مالی، سازگاری روغن با پوست و دوز و مدت استفاده و نیز تداخلات دارویی و غیردارویی اهمیت داره.

اگه قصد استفاده از روغن های گیاهی مثل روغن بادام، روغن زیتون، روغن آرگان، کرچک و غیره رو دارین از قبل با متخصص طب سنتی مجرب مشورت کنین. برای مثال، به من گفتن که روغن بادوم رشد موی زائد رو برای بعضی پوست ها زیادتر می کنه یا اینکه اگه روغن بادوم بزنیم زیر نور آفتاب و لامپ مهتابی نمونیم چون پوست رو لک میندازه.

6. اگه قبل از تست حساسیت یا مشورت با متخصص پوست یا متخصص طب مکمل، از ماسک لایه بردار شیمیایی یا گیاهی استفاده نکنیم بهتره. به عبارتی، ماسک درمانیِ سرخود ممکنه به پوست آسیب برسونه.

به عنوان آخرین نکته سبز،
بهترین روش لایه برداری و پاکسازی پوست صورت اینه: روش طلایی و جادویی فیس آپ پوست

عوارض لایه برداری پوست صورت

عوارضی مثل قرمزی پوست، تحریک، خشکی پوست، پوسته پوسته شدن، سوختگی پوست، تاول زدن و زخم، عفونت، التهاب وقتی رخ میدن که قانون های لایه برداری پوست رعایت نشن:

انتخاب مرکز معتبر با دستگاه با کیفیت و کار توسط متخصص پوست یا اپراتور بسیار باتجربه انجام نشه،

مراقبت های قبل و بعد از لایه برداری رعایت نشه


مراقبت بعد از لایه برداری پوست با سه قانون

بعد از استفاده از لایه بردار، سه تا قانون مهم رعایت شه:
1. پوست رو با هیچ چیز مضری تحریک نکنیم، 2. کرم یا محلول آبرسان و سازگار به پوست بزنیم و 3. پوست رو استراحت کنیم.
مراقبت های دیگه عبارتن از:

نماندن در زیر نور آفتاب

مواجهه نشدن با اشعه ماورابنفش و هرگونه اشعه مضر برای پوست

برنزه نکردن

پرهیز از انجام لیزر یا انواع روش های جوانسازی پوست به صورت همزمان یا در فاصله کم از لایه برداری: دلیلش اینه که پوست تحریک جدی میشه و نتیجه لایه برداری برعکس میشه!

پرهیز از مصرف تمامی داروهایی که پوست رو تحریک می کنن و خارش ایجاد می کنن

فراموش نکردن محصولات مرغوب آبرسان با ترکیبات سازگار با پوست

رعایت بهداشت ابزار و محصولات آرایشی و استفاده از نوع باکیفیت و ترجیحا ارگانیک

رعایت تغذیه ای (مصرف میوه و مایعات و سبزیجات و هر چیزی که برای پوست مفید است)

مراجعه به پزشک برای بررسی روند بهبودی و پاکسازی پوست از ناخالصی ها

ادامه جلسات تا نتیجه گیری کامل

لایه بردار قوی پیلینگ شیمیایی خوبه؟

آیا پلیلینگ یا لایه برداری شیمیایی پوست خوبه؟

ممکنه فکر کنیم با یه لایه بردار قوی مشکلمون حل میشه. اما اثر ترکیبات موجود در لایه بردار روی پوستمون مهمه.  اغلب ترکیبات لایه بردارهای قوی شیمیایی عبارتن از: اسید سالیسیلیک، آلفا هیدروکسی اسید چرب یا یه سری آنزیم. تجربه نشون داده که برای مثال اسید سالیسیلیک برای پوست حساس مناسب نیست؛ عوارضی مثل سوختگی، خشکی و تحریک پوست ایجاد میشن. جالب اینکه بعضی کرم ها یا محلول های موضعی لایه بردار عوارضی مثل سردرد و سرگیجه و حتی وزوز گوش و تنگی نفس دارن.


لایه برداری پوست صورت با دستگاه

چندی پیش شبکه من و تو یه ویدئو جالب نمایش داد. این ویدئو با عنوان پاکسازی پوست با طعم شکلات بازدید زیادی داشت. بهترین دستگاه لایه بردار پوست فیس آپ هست.

لایه بردار زیر بغل

دوست عزیز، بهترین دستگاه لایه بردار پوست برای زیر بغل فیس آپ هست. اگه اهل وقت تلف کردن و دادن پول اضافه نیستین، فیس آپ بهترین گزینه هست. کافیست امتحان کنین.

قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه

دوستان خوب، مرکز پاکسازی پوست شریعتی در تهران در زمینه خرید انواع تجهیزات زیبایی و جوانسازی پوست تجربه فراوانی دارد.

مرکز شریعتی شرکت های سازنده یا واردکننده معتبر و غیرمعتبر را تشخیص می دهد و به شما پزشکان و مشتریان عزیز معرفی می کند.

این مرکز می تواند دلسوزانه شما را در جهت خرید دستگاه های باکیفیت (با قیمت بسیار منصفانه) و سازگار با پوست ایرانی ها راهنمایی کند.

لینک خرید بهترین مرکز و بهترین دستگاه دستگاه لایه بردار پوست

با کلیک روی لینک زیر، از تخفیف های ویژه زیبایی، پاکسازی و لایه برداری پوست و لیزر برخوردار شوید.

لینک تخفیف ویژه زیبایی مرکز پاکسازی پوست شریعتی در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا